• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
1

رقابت نسل دیروز و امروز

  • کد خبر : 5610
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- اولین دوره جام دیجیتال فوتبال pes 2013  به مناسبت گرامی داشت دهه مبارکه فجر پس از دو روز رقابت با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان اولین دوره جام دیجیتال […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- اولین دوره جام دیجیتال فوتبال pes 2013  به مناسبت گرامی داشت دهه مبارکه فجر پس از دو روز رقابت با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان اولین دوره جام دیجیتال فوتبال pes 2013 پس از دو روز رقابت با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد، هدف از برگزاری این دوره از مسابقات ارج نهادن به علاقه مندان و طرفداران این بازی و ارایه خدمات نوین فرهنگی شهرداری برای شهروندان حامیان خاص این بازی ها که بین سنین عموماً 10 تا 35 سال هستند عنوان شد.

در این دروره از مسابقات 500 نفر بازیکن در 18 گروه به صورت تک حذفی به رقابت پرداختند و در پایان آقایان مجتبی حاجی پور، علی صفر پور و ابراهیم نظرپور موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند. از نکات قابل توجه در این دوره حضور چشمگیر خانواده به همراه فرزندان خود بود. جوایز افراد برتر در جشن انقلاب مورخ 21 بهمن دوشنبه ساعت 8 شب در پارک گل نرگس توسط مهندس خلیل حیدری شهردار مسجدسلیمان اهدا خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5610

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. خدایش همیشه حرکتهای جدید جای تقدیر و تحسین داره احسنت احسنت احسنت

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.