• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11764اخبار امروز : 0
3

با حضور مسئولین شهرستانی و اعصای مجمع معتمدین صلح و سازش خوزستان
 دبیر جمعیت معتمدین صلح وسازش شهرستان اندیکا معرفی شد+ تصاویر

  • کد خبر : 56078
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰:۲۰
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>با حضور مسئولین شهرستانی و اعصای مجمع معتمدین صلح و سازش خوزستان</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''> دبیر جمعیت معتمدین صلح وسازش شهرستان اندیکا معرفی شد+ تصاویر</span>

رویش زاگرس: با حضور مسئولین شهرستانی و اعصای مجمع معتمدین صلح و سازش خوزستان حجت الاسلام علی قندعلی به عنوان دبیر جمعیت معتمدین صلح وسازش شهرستان اندیکا معرفی شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در این‌ نشست دکتر طباطبایی قائم مقام جمعیت صلح و سازش استان خوزستان به کارکرد جمعیت مردمی معتمدین صلح و […]

رویش زاگرس: با حضور مسئولین شهرستانی و اعصای مجمع معتمدین صلح و سازش خوزستان حجت الاسلام علی قندعلی به عنوان دبیر جمعیت معتمدین صلح وسازش شهرستان اندیکا معرفی شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در این‌ نشست دکتر طباطبایی قائم مقام جمعیت صلح و سازش استان خوزستان به کارکرد جمعیت مردمی معتمدین صلح و سازش خوزستان اشاره و افزود: با مشارکت مجمع معتمدین استان خوزستان بیش از ۱۲۰ فقره پرونده ناشی از قتل به مصالحه و بخشش قصاص منجر گردید که اهمیت این مجموعه مردمی بیش از پیش روشن می شود.
طباطبایی افزود: این انجمن مردمی که از حضور جمعی از افراد خوشنام، مردمدار و باسواد استان تشکیل شده،با ایجاد جلسات گسترده و تشکیل شوراهای منطقه ای و محله ای در کاهش نزاع ها و افزایش امنیت نقش بسزایی داشته اند و رجاء واثق داریم این جمعیت میتواند در شهرستان اندیکا نیز با تشکیل شورای معتمدین محلی نقش پررنگ خود را در کمک به نیروهای نظامی،انتظامی و قضایی ایفا کند.
در این‌نشست که با حضور مهندس رضایی معاون سیاسی فرماندار شهرستان و جمعی از بزرگان و معتمدین محلی برگزار شد ،مهندس رضایی با اشاره به نقش بزرگان و نخبگان در حل مناقشات منطقه ای پیشگیری از وقوع جرایم این‌ انتصاب را بسیار امید بخش دانست و بر حمایت مجموعه فرمانداری اندیکا از این جمعیت تاکید کرد.
مهندس بیژن قنبری دبیر مجمع معتمدین شهرستان اهواز نیز در سخنانی با اشاره به نقش،جایگاه و توانمندی های والای بزرگان،نخبگان ریش سفیدان و کدخدایان منطقه در حل مسائل و اصلاح ذات البین اشاره و افزود: اندیکا یکی از مراکز اصلی و مهد بزرگان و کدخدایان اصیلی است که همواره حامی نظام و نقش آفرینانی مهم در رفع مشکلات مردم و میانجیگران خیر خواه و مصلح بین اقوام بوده اند.
وی افزود: حجت الاسلام قندعلی یکی از فرزندان شهرستان اندیکاست که همواره بدون نگاه قومیتی در خدمت به عامه مردم از هیج‌ کوششی فروگذار نکرده و نقش ایشان در مجمع معتمدین انتخابات مختلف ادوار، و خدمات شایسته تبلیغی و فرهنگی، گواهی بر این مطلب است.
حجت الاسلام علی قندعلی نیز در سخنانی با اشاره به جایگاه بزرگان در اصلاح ذات البین افزود: با اشاره به آیاتی از سوره نساء، احادیث اهل بیت (ع) و آیات الهی  مملو از اشارات و تاکیدات بر امر مهم اصلاح ذات البین دانست و  ادامه داد: در ترجیح میان کارهای مهم خداوند متعال تاکید فرموده است و چنین آمده ؛در بسیاری از رازگویی های آنان خیری نیست، جز کسی که [از این طریق] به صدقه، یا کار نیک، یا اصلاح در میان مردم فرمان دهد؛ و هر که برای طلب خشنودی خدا چنین کند، پس پاداش بزرگی به او خواهیم داد.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد  بتوان زمینه حضور موثر همه ی نخبگان و بزرگان در حل مناقشات منطقه ای را فراهم و قطعا در این مسیر کوتاهی نخواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم مثل همیشه خدمتگذار خوبی برای مردم شریف و نجیب شهرستان شهید پرور اندیکا باشیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=56078

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.