• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
0

تجلیل فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار

  • کد خبر : 56051
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱
تجلیل فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار

رویش زاگرس: فرمانده انتظامی مسجدسلیمان در جلسه ای که بمناسبت روز خبرنگار برگزار شد از تعامل خوب نیروی انتظامی با رسانه و خبرنگاران شهرستان در راستای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در امنیت و آرامش جامعه تقدیر کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس سرهنگ بهاروند ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامی داشت یاد شهدا […]

رویش زاگرس: فرمانده انتظامی مسجدسلیمان در جلسه ای که بمناسبت روز خبرنگار برگزار شد از تعامل خوب نیروی انتظامی با رسانه و خبرنگاران شهرستان در راستای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در امنیت و آرامش جامعه تقدیر کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس سرهنگ بهاروند ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامی داشت یاد شهدا از جمله شهید صارمی و شهدای سرافراز کشور گفت: تعامل با رسانه از اولویت های نیروی انتظامی برای کاهش آسیب های اجتماعی است و پلیس آمادگی هرگونه همکاری را با خبرنگاران دارد. بهاروند ادامه داد: پلیس حافظ و تامین کننده امنیت در ابعاد مختلف است که بدون هیچ چشمداشتی به این وظیفه خود عمل می کند و در این راه شهدا و جانبازان زیادی را تقدیم کشور کرده است. وی با بیان این که خبرنگاران وجدان بیدار جامعه هستند اظهار کرد: سهم خبرنگاران در تامنیت امنیت خصوصاً امنیت روانی جامعه انکار ناپذیر است گفت: متاسفانه برخی افراد سودجو و فرصت طلب در فضای مجازی علیه این انقلاب سمپاشی می‌کنند که حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران در این فضا لازم و ضروری است تا خدمات این نظام مقدس را این طریق به گوش آحاد ملت برسانند و به این گونه شبهات پاسخ دهند.
در ادامه تعدادی از خبرنگاران به بیان دیدگاههای خود جهت تعامل بیشتر با نیروی انتظامی و مشکلات موجود پرداختند. در پایان با لوح سپاس و هدایایی از خبرنگاران تقدیر شد.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=56051

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.