• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
4

دیدار جمعی از پیشکسوتان ورزش با غلام باقری پیشکسوت فوتبال مسجدسلیمان

  • کد خبر : 56019
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳
دیدار جمعی از پیشکسوتان ورزش با غلام باقری پیشکسوت فوتبال مسجدسلیمان

رویش زاگرس: به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان و با حضور جمعی از پیشکسوتان از غلام باقری پیشکسوت ارزنده فوتبال مسجدسلیمان و تیم نفتون تقدیر شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس غلام باقری فرزند شایسته مسجدسلیمان و منطقه نفتون، در دبیرستان امیرکبیر نفتون فوتبال را نزد اصغر سلطانی فرا گرفت و از […]

رویش زاگرس: به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان و با حضور جمعی از پیشکسوتان از غلام باقری پیشکسوت ارزنده فوتبال مسجدسلیمان و تیم نفتون تقدیر شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس غلام باقری فرزند شایسته مسجدسلیمان و منطقه نفتون، در دبیرستان امیرکبیر نفتون فوتبال را نزد اصغر سلطانی فرا گرفت و از آنجا به تیم منتخب آموزشگاهها دعوت شد. وی سپس به باشگاه نفتون رفت و با مربیگری داریوش بهادری مربی کاربلد و سرشناس در مسابقات شهرستان مقام قهرمانی را به دست آورد.
باقری زیر نظر مربیان صاحب نامی چون اصغرسلطانی، داریوش بهادری، محمدرضا دهقان، فرهاد لاله زار و ایرج سلیمانی فوتبال را بخوبی آموخت.
کاپیتان غلام باقری با تیم باشگاه نفتون در فینال با غلبه بر تیم شاهین اهواز قهرمانی باشگاههای خوزستان را کسب کرد. سپس با این تیم به جام حذفی مسابقات کشور راه یافت و به مصاف باشگاه تام اصفهان که دروازه بان ملی پوش احمدرضا عابدزاده را به همراه داشت رفت و در اصفهان بعد از تساوی در ضربات پنالتی بازی را واگذار کردند. غلام باقری همچنین با تیم قدس در مسابقات جام سرداران آذربایجان نیز حضور داشت. وی در تیم منتخب شهرستان، همچنین در دوره اول مسابقات جام فلق نیز بازی کرد و مدتی نیز در باشگاه شاهین بازی کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=56019

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.