• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
0

حجت الاسلام داودی امام جمعه موقت مسجدسلیمان:
آنان که ادعای حقوق بشر در جهان را دارند خود ناقض حقوق بشر هستند/از خبرنگاران شهرستان انتظار داریم به مطالبه گری صحیح خود بدون بزرگنمایی ادامه دهند

  • کد خبر : 55907
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۴۹
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>حجت الاسلام داودی امام جمعه موقت مسجدسلیمان: </span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>آنان که ادعای حقوق بشر در جهان را دارند خود ناقض حقوق بشر هستند/از خبرنگاران شهرستان انتظار داریم به مطالبه گری صحیح خود بدون بزرگنمایی ادامه دهند</span>

رویش زاگرس: حجت الاسلام داودی در خطبه های این هفته نماز جمعه مسجدسلیمان ضمن تسلیت فرار رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: عزای امام حسین(ع) است که تا به امروز دین اسلام را نگه داشته و تداوم داده است و خوشا بحال انان که از این مراسمات بخوبی بهره مند شده اند. امام جمعه موقت […]

رویش زاگرس: حجت الاسلام داودی در خطبه های این هفته نماز جمعه مسجدسلیمان ضمن تسلیت فرار رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: عزای امام حسین(ع) است که تا به امروز دین اسلام را نگه داشته و تداوم داده است و خوشا بحال انان که از این مراسمات بخوبی بهره مند شده اند.
امام جمعه موقت مسجدسلیمان با اشاره به ۱۴ مرداد روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی گفت: آنان که ادعای حقوق بشر در جهان را دارند به همین بهانه انواع ظلم ها را به کشورهای مختلف جهان روا داشته و همچنان نیز ناقض حقوق بشر هستند.
این در حالی ست که نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان حامی مظلومان جهان در حال دفاع از حقوق اسلامی و انسانی آنان می باشد.
خطیب نماز جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز تجلیل از اسرا گفت: روز یازده محرم هر سال را که هم زمان با مصیبت دردناک اسارت اهل بیت پیامبر است، «روز تجلیل از اسرا و مفقودان» نام گذاری شده است. کسانی که بهترین سال های عمرشان را در زندان های مخوف بعثی گذرانده و پس از بازگشت نیز قدرتمندانه راه امام را ادامه دادند. وی گفت: همه مردم و مسئولین وظیفه دارند حرمت این عزیزان را نگه دارند چرا که اگر خطا برویم در دنیا و آخرت باید پاسخگوی این عزیزان باشیم.
حجت الاسلام داودی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار گفت:
خبرنگاران با اطلاع رسانی و بیان حقایق به مردم خدمت بزرگی را به جامعه عرضه می کنند. وی ادامه داد:خبرنگاری و فعالیت های رسانه ای در کشور ما رشد گسترده ای پیدا کرده و ما از قشر زحمتکش خبرنگار که با جان و دل در عرصه ها مختلف نقش و رسالت خودشان را ایفا می کنند، صمیمانه قدردانی می کنیم.
داودی گفت: از خبرنگاران محترم شهرستان انتظار داریم به مطالبه گری صحیح خود ادامه دهند و مشکلات شهر را بدون بزرگ نمایی منعکس و از مسئولان شهرستان کار بخواهند.
وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید قاسمی پور خبرنگار شهید مسجدسلیمانی ابراز امیدواری کرد همایش بزرگداشت این شهید نوجوان توسط متولیان برگزار شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=55907

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.