• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس
اعتراضات مردمی از قطعی تلفن های ثابت در نقاط مختلف مسجدسلیمان

  • کد خبر : 55867
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>اعتراضات مردمی از قطعی تلفن های ثابت در نقاط مختلف مسجدسلیمان</span>

رویش زاگرس:مدتی است که اعتراضات مردم نسبت به قطعی تلفن های ثابت در نقاط مختلف شهرستان مسجدسلیمان افزایش یافته است. نبود امکانات و تجهیزات، حفاری های ناهماهنگ توسط ادارات مختلف، سرقت کابل های تلفن از جمله دلایل قطع تلفن های مشترکین اعلام می شود. دوستی خواه یکی از اهالی منطقه نصیرآباد در گفتگو با پایگاه […]

رویش زاگرس:مدتی است که اعتراضات مردم نسبت به قطعی تلفن های ثابت در نقاط مختلف شهرستان مسجدسلیمان افزایش یافته است. نبود امکانات و تجهیزات، حفاری های ناهماهنگ توسط ادارات مختلف، سرقت کابل های تلفن از جمله دلایل قطع تلفن های مشترکین اعلام می شود.

دوستی خواه یکی از اهالی منطقه نصیرآباد در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس می گوید:مدت دو سال است در محله ما واقع در سه راهی فرودگاه کوی شهید مرادی به دلیل عملیات تعریض جاده فرودگاه تلفن بیشتر اهالی منطقه قطع است و در این رابطه علیرغم مراحعات مکرر تاکنون هیچ چاره اندیشی نشده است!.

طاهری از اهالی منطقه بازار چشمه علی می گوید بیش از یک ماه است بیشتر تلفن های منطقه قطع و به تبع آن دستگاههای کارت خوان نیز قطع شده و همین مسئله مشکلاتی را برای کسبه به وجود آورده است. به ما گفته اند علت آتشسوزی و سوختن کابل ها بوده اما تاکنون هیچ اقدامی برای حل این مشکل انجام نشده است.

سجادیان هم از همین منطقه خیایبان شهید کریمی ابتدای جاده سرتانکی ها نسبت به این مسئله شدیداً گلایه داشته است.

بابااحمدی از اهالی منطقه دره گلگیری می گوید حدود دو سال است به علت سرقت کابل از جعبه اصلی بخشی از تلفن های محله پائین مسجد قطع شده است. چندین مرتبه اطلاع دادیم که می گویند کابل موجود نیست!

موسوی ساکن محله چهاربیشه روبروی کتابخانه میرزای بختیاری می گوید:بیش از دو سال است تلفن منزل ما به همراه تعداد دیگری از همسایه ها قطع است. دهها بار به اداره مخابرات مراجعه اما متاسفانه نتیجه ای حاصل نشده است!

علی سینائی از اهالی باشگاه مرکزی جنب پل سینا می گوید: دو خط تلفن خانه ما مگرراً قطع و وصل می شود و الان حدود یک ماه است که بدلایل نامعلوم کاملاً قطع و علیرغم تماس و مراجعه تاکنون مشکل حل نشده است!

رستمی نیا می گوید:حدود سه ماه است به علت گودبرداری شبکه فاضلاب در منطقه نمره۱۱ تلفن های محله قطع شده است و تاکنون مشکل برطرف نشده که امیدواریم مسئولان شهرستان به این مسئله رسیدگی کنند!

اسفندیار خدری از اهالی منطقه باغ ملی جنب اداره راهنمایی رانندگی می گوید از تیرماه سال ۱۴۰۰ (بیش از یکسال) تاکنون تلفن ثابت ما قطع شده است. پس از پیگیری های فراوان از طریق سامانه ۲۰۱۱۷ و مراجعات حضوری متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی جهت رفع مشکل به عمل نیامده و تنها هزینه اینترنت پرداخت شده است. در تاریخ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ از طریق سامانه ۱۹۵ نیز شکایت انجام شد که در تاریخ ۱۵ فروردین با من تماس گرفتند و اظهار داشتند طی دو سه روز آینده مشکل برطرف خواهد شد. جالب اینجاست حتی یک بار اداره مخابرات برای حل مشکل مراجعه نکرد و این مشکل همچنان لاینحل مانده که امیدواریم با پیگیری مسئولان مشکل بنده بعد از یکسال برطرف شود!

یکی از شهروندان از منطقه ۵ بنگله می گوید: با گذشت چندماه تلفن تعدادی از مغازهخ های ۵ بنگله قطع و علیرغم پیگیری مشکل حل نشده است! یکی دیگر از همشهریان از نمره۱ بالاتر از سینما هلال می گوید: بیش از یک ماه است تلفن های منطقه قطع هستند. پس از پیگیری های انجام شده گفتند بدلیل اصلاح فاضلاب کابل ها قطع شده اند. علیرغم مراجعات مکرر تاکنون مشکل برطرف نشده است.

مقدم بالاتر از دفتر هواپیمایی نیز می گوید: حدود دو سال است تلفن منزل ما بدلیل ساخت و ساز همسایه قطع و علیرغم پیگیری ها و وعده های داده شد تا کنون مشکل ما برطرف نشده است! یکی دیگر از شهروندان از منطقه ۲۲ بهمن کلگه جنب هنرستان کار و دانش دارالفنون می گوید بیش از ۶ سال است که تلفن قطع و هر چه مراجعه می کنیم پاسخ قانع کننده ای نمی شنویم.

شهروند دیگری از منطقه نفتک لین ۲ راه و ترابری می گوید: حدود ۴ ماه است تلفن ما قطع شده است از دلایل آن هم بی اطلاع هستیم. اعلام خرابی شده اما هنوز مشکل برطرف نشده است. یکی از اهالی چهاربیشه قبل از دبستان شریعتی سابق پشت شیشه بری می گوید بیش از یک سال است تلفن ما قطع و گفته اند به دلیل سرقت کابل هوایی ست. علیرغم مراجعات مکرر تا کنون مشکل برطرف نشده است. بخشی از منطقه هوانیروز، فاز دو منطقه هشت بنگله، دولت آباد و نقاط دیگری از این شهرستان نیز جز مناطقی هستند که مدت هاست تلفن های انان قطع و علیرغم پیگیری ها تاکنون مشکل آنان برطرف نشده است!

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس این ها تنها گوشه ای از پیام های ارسال  شده توسط مردم و اعتراض به قطعی تلفن های آنان است. از آن جا که بسیاری از افراد از طریق تلفن و اینترنت امرار معاش می کنند این معضل بسیار آسیب زا و آزار دهنده شده است. با توجه به شرایط فعلی و نیاز مبرم مردم به فضای مجازی عده ای از مردم عطای اینترنت خانگی را به لقایش بخشیده و از اینترنت همراه استفاده می کنند.

علی ایحال لازم است فرماندار محترم این مشکل را از طریق اداره کل مخابرات استان خوزستان بصورت جدی پیگیری و جهت در اختیار قرار دادن تجهیزات به اداره مخابرات مسجدسلیمان و تسریع در حل مشکلات مردم اقدامات لازم را انجام دهند…

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=55867

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.