• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 11698اخبار امروز : 0
3

تقدیر فرماندار مسجدسلیمان از ایلیا صالحی پور مدال آور مسجدسلیمانی در بازی های وزنه برداری نوجوانان و جوانان آسیا

  • کد خبر : 55774
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵
تقدیر فرماندار مسجدسلیمان از ایلیا صالحی پور مدال آور مسجدسلیمانی در بازی های وزنه برداری نوجوانان و جوانان آسیا

رویش زاگرس: رضا رضایی فاضل سرپرست فرمانداری شهرستان از ایلیا صالحی پور مدال آور مسجدسلیمانی و عضو تیم وزنه برداری کشورمان در مسابقات وزنه برداری نوجوانان و جوانان آسیا تقدیر کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در این نشست رضایی فاضل اظهار داشت: ورزش مهم ترین ابزار نشان دادن ظرفیت یک منطقه به شمار […]

رویش زاگرس: رضا رضایی فاضل سرپرست فرمانداری شهرستان از ایلیا صالحی پور مدال آور مسجدسلیمانی و عضو تیم وزنه برداری کشورمان در مسابقات وزنه برداری نوجوانان و جوانان آسیا تقدیر کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در این نشست رضایی فاضل اظهار داشت: ورزش مهم ترین ابزار نشان دادن ظرفیت یک منطقه به شمار می رود و رکن اصلی نشاط در جامعه است.
وی افزود: استفاده از ظرفیت ها و پرورش نوجوانان و جوانان با استعداد شهرستان، زمینه قهرمانی در همه عرصه های ورزشی و جهانی را محیا خواهد کرد. رضایی فاضل تصریح کرد: ورزشکارانی که با تلاش و پشتکار برای شهرستان افتخار آفرینی کردند و در سکوهای جهانی مدال آور بودند، نباید دغدغه معیشت و اشتغال داشته باشند و ما حتما سعی خواهیم کرد دغدغه اشتغال را برای جوانان قهرمان و مدال آور شهرستان مرتفع سازیم.
گفتنی است ایلیا صالحی پور نوجوان مسجد سلیمانی و عضو تیم وزنه برداری کشورمان در مسابقات وزنه برداری نوجوانان و جوانان آسیا در تاشکند ازبکستان به یک مدال نقره و برنز دست یافت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=55774

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. زنده باد ایلیا عزیز

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.