• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

عضو شورای اسلامی کمفه:
بازدیدهای مسئولان پس از زلزله اندیکا نمایشی بود/تنها اقدامی که در روستای کمفه انجام شده است احداث ۱۹ آغل بود که آن هم نیمه کاره رها شده است! / هر چه فریاد می زنیم صدای مان بجایی نمی رسد!

  • کد خبر : 55761
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>عضو شورای اسلامی کمفه:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>بازدیدهای مسئولان پس از زلزله اندیکا نمایشی بود/تنها اقدامی که در روستای کمفه انجام شده است احداث ۱۹ آغل بود که آن هم نیمه کاره رها شده است! / هر چه فریاد می زنیم صدای مان بجایی نمی رسد!</span>

رویش زاگرس: قدرت الله حسنوند عضو شورای اسلامی کمفه در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس از مشکلات عدیده این روستا و بی توجهی مسئولان شهرستان، استان و کشور گلایه و اظهار کرد: بازدیدهای مسئولان پس از زلزله نمایشی بود و مردم این روستا هیچ اقدام عملی از سوی مسولان تاکنون مشاهده نکرده اند. حسنوند […]

رویش زاگرس: قدرت الله حسنوند عضو شورای اسلامی کمفه در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس از مشکلات عدیده این روستا و بی توجهی مسئولان شهرستان، استان و کشور گلایه و اظهار کرد: بازدیدهای مسئولان پس از زلزله نمایشی بود و مردم این روستا هیچ اقدام عملی از سوی مسولان تاکنون مشاهده نکرده اند. حسنوند با بیان این که سفر مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی به روستای کمفه فقط جنبه نمایشی داشت گفت:زلزله، روستای کمفه را نابود کرد اما هیچ اقدامی از سوی مسئولان در این روستا صورت نگرفته است. وی ادامه داد: خط لوله آب آشامیدنی ۴ سال است که به صورت نیمه کاره رها و جاده دسترسی نیز همچنان خاکی و تراکتور رو می باشد. وی گفت: تنها اقدامی که در این روستا انجام شده است اجرای نیمه کاره ۱۹ آغل بوده که متاسفانه آن هم به اتمام نرسید و به حال خود رها شده است!

عضو شورای کمفه با بیان این که وضعیت جاده بسیار دچار مشکل است گفت: عبور و مرور بسیار سخت است و هر چه فریاد می زنیم که مسئولان چاره اندیشی کنند صدای مان بجایی نمی رسد. حسنوند ادامه داد: واقعیت این است مسئولان فقط برای عکس گرفتن به اینجا آمدند نه برای کمک کردن! چرا که در عمل تقریبا هیچ کاری در این روستا انجام نشده است و مردم به سختی گذران زندگی می کنند.

انتظار می رود مسئولان شهرستان از جمله نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار اندیکا، استاندار خوزستان، وزیر کشور و رئیس مجلس شورای اسلامی که از این روستا بازدید و از نزدیک مشکلات مردم را مشاهده کردند هر چه سریع تر چاره اندیشی کنند تا خدایی ناکرده شاهد اتفاقات ناگواری در این روستای محروم نباشیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=55761

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.