• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
3

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی
احداث جاده الیگودرز به مسجدسلیمان در اولویت قرار دارد

  • کد خبر : 55701
  • ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>احداث جاده الیگودرز به مسجدسلیمان در اولویت قرار دارد</span>

با توجه به اهمیت جاده دسترسی الیگودرز به مسجدسلیمان برای مناطق مرکزی کشور، لرستان و خوزستان این پروژه جزو مصوبات سفر رییس جمهوری آمده است رویش زاگرس- نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: به منظور تسریع در پیشرفت طرح جاده الیگودرز-مسجدسلیمان از ظرفیت ماده ۵۶ استفاده کردیم و هم اکنون برای افزایش سرعت […]

با توجه به اهمیت جاده دسترسی الیگودرز به مسجدسلیمان برای مناطق مرکزی کشور، لرستان و خوزستان این پروژه جزو مصوبات سفر رییس جمهوری آمده است

رویش زاگرس- نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: به منظور تسریع در پیشرفت طرح جاده الیگودرز-مسجدسلیمان از ظرفیت ماده ۵۶ استفاده کردیم و هم اکنون برای افزایش سرعت کار، پیمانکار دومی هم انتخاب شده که در حال تجهیز کارگاه است.

محمد خدابخشی گفت: با توجه به اهمیت جاده دسترسی الیگودرز به مسجدسلیمان برای مناطق مرکزی کشور، لرستان و خوزستان این پروژه جزو مصوبات سفر رییس جمهوری آمده است.

وی در خصوص روند پیشرفت طرح گفت: طول تونل جیرگاه ۱۷۰ متر است که ۱۴۰ متر آن انجام شده است و ۳۰ متر باقیمانده ظرف دو هفته آینده تکمیل می‌شود.

سر ناظر طرح راه الیگودرز-مسجدسلیمان گفت:  وجود معارضان محلی و تاسیساتی از چالش‌های پیش روی این طرح است که  رفع این چالش‌ها نیازمند ورود مسوولان و متولیان است.

مجید دریکوندی گفت: خاکبرداری و خاکریزی پروژه انجام شده همچنین از سه  کیلومتر دیوار حائل بتنی هم ۱۵۰۰ متر آن انجام شده است.

سر ناظر طرح راه الیگودرز – مسجدسلیمان یادآور شد: قطعه اول پروژه ۴۳ دهنه آبرو دارد، که ۲۰ دهنه آن اجرا شده است، اما اجرای آبروهای قطعه اول هم به دلیل دره‌ ای بودن و هم اینکه تردد روستایی برقرار است شرایط خاصی دارد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=55701

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.