• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 11698اخبار امروز : 0
2

معاون مهندسی و راه اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری
محور شهرکرد به مسجدسلیمان تا سال ۱۴۰۳ به بهره برداری می رسد

  • کد خبر : 55492
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>معاون مهندسی و راه اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>محور شهرکرد به مسجدسلیمان تا سال ۱۴۰۳ به بهره برداری می رسد</span>

رویش زاگرس: معاون مهندسی و راه اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از تکمیل محور شهرکرد- بازفت – مسجدسلیمان تا خرداد ۱۴۰۳ خبر داد. حمید ربیعی  اظهار کرد: در سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار به منظور تکمیل پروژه شهرکرد- بازفت به مسجدسلیمان اختصاص یافته است. وی با […]

رویش زاگرس: معاون مهندسی و راه اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از تکمیل محور شهرکرد- بازفت – مسجدسلیمان تا خرداد ۱۴۰۳ خبر داد. حمید ربیعی  اظهار کرد: در سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار به منظور تکمیل پروژه شهرکرد- بازفت به مسجدسلیمان اختصاص یافته است. وی با بیان اینکه این طرح از سال ۸۹ آغاز شده است، عنوان کرد: طول کل طرح در موافقت نامه ۲۶۵ کیلومتر می‌باشد.

معاون مهندسی و راه اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پروژه‌های مهم طرح در حوزه استحفاظی چهارمحال و بختیاری شامل، شهرکرد به شلمزار، واریانت های «آلیکوه»، «چری» و «هونی» یا «تاراز» است. ربیعی به پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی پروژه‌های شهرکرد به شلمزار ۴۰ درصد، واریانت آلیکوه ۸۵ درصد، واریانت چری ۱۰ درصد و واریانت تاراز ۳ درصد می‌باشد.

وی افزود: در این طرح ۱۰ تونل وجود دارد که هفت مورد در پروژه چری و سه تونل در پروژه تاراز است. معاون مهندسی و راه اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری علت کندی اجرای این طرح را کمبود اعتبار دانست و اعلام کرد: در صورت تخصیص به موقع اعتبار این محور تا خرداد ۱۴۰۳ به بهره برداری خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=55492

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. امکان نداره

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.