• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
0

خواسته‌های مهاجری برآورده می‌شود/ مذاکرات مستقیم سرمربی نفت با گزینه‌های مدنظر بدون دخالت افراد سودجو و دلالان

  • کد خبر : 55472
  • ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
خواسته‌های مهاجری برآورده می‌شود/ مذاکرات مستقیم سرمربی نفت با گزینه‌های مدنظر بدون دخالت افراد سودجو و دلالان

رویش زاگرس: برنامه‌های نقل و انتقالاتی باشگاه نفت مسجدسلیمان طبق خواسته‌های سرمربی این تیم دنبال می‌شود. با پایان فصل اخیر مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان از سمت خود کنار رفتند و قرار شد مدیران ارشد مناطق نفت خیز جنوب کادر مدیریتی جدید را انتخاب کنند. با توجه […]

رویش زاگرس: برنامه‌های نقل و انتقالاتی باشگاه نفت مسجدسلیمان طبق خواسته‌های سرمربی این تیم دنبال می‌شود. با پایان فصل اخیر مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان از سمت خود کنار رفتند و قرار شد مدیران ارشد مناطق نفت خیز جنوب کادر مدیریتی جدید را انتخاب کنند.
با توجه به طولانی شدن پروسه انتخاب کادر مدیریتی جدید این باشگاه، برنامه‌های نقل و انتقالات نفت به درستی طی می‌شود. ابتدا رضا مهاجری قراردادش را با قول مساعد مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تمدید کرد و سپس فعالیت او در نقل و انتقالات آغاز شد.
تا به امروز باشگاه نفت مسجدسلیمان امیرحسین کریمی و علی کیانی فر را جذب کرد و قرارداد میثم نقی زاده، میلاد باقری، پیمان میری و علیرضا دغاغله هم تمدید شده است. مذاکرات مستقیم سرمربی با گزینه‌های مدنظر بدون دخالت افراد سودجو و دلالانی که از فصول گذشته خواستار سهمی در این جابجایی‌ها بودند، یکی از دلایل پیشبرد اهداف مهاجری در نقل و انتقالات است.
عدم انتخاب مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه نفت موجب بی نظمی و اختلال در برنامه‌های باشگاه نشده و با حمایت صورت گرفته از سوی محمد خانچی رئیس هیات مدیره مناطق نفت خیز جنوب و مدیریت شرکت نفت گاز مسجدسلیمان اتفاقا آرامش بی سابقه‌ای در این باشگاه حکم‌فرما شده است.
در حالی که طی سال‌های اخیر فشار برخی دلالان و هوادارنماها موجب سردرگمی و بعضا سودجویی به خصوص در نقل و انتقالات می‌شد، باشگاه نفت تابستان امسال در مسیر جدیدی قدم نهاده که سرمربی این تیم از آن رضایت کامل دارد. کوتاهی دست برخی افراد که حتی برای انتخاب اعضای هیات مدیره هم پیش از این تصمیم گیری می‌کردند موجب شده تا جریان حرفه‌ای در باشگاه شکل بگیرد.

ایلنا

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=55472

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.