• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
2

نفت‌مسجدسلیمان همچنان مدیرعامل ندارد! سردرگمی مسئولان نفتی در اعلام اسامی اعضای هیئت مدیره

  • کد خبر : 55379
  • ۰۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
نفت‌مسجدسلیمان همچنان مدیرعامل ندارد! سردرگمی مسئولان نفتی در اعلام اسامی اعضای هیئت مدیره

رویش زاگرس:باشگاه نفت‌مسجدسلیمان همچنان در انتظار انتخاب مدیرعامل از سوی مدیران نفتی‌ است. پس از پایان لیگ بیست‌ویکم هدایت یزدی که به نوعی با دست خالی توانست نفت را در لیگ برتر حفظ کند، به دلیل مشکلات ساختاری و مالی فروان و علی‌رغم این‌که پیش از این عنوان کرده بود که برنامه‌های خوبی برای ساختارمند […]

رویش زاگرس:باشگاه نفت‌مسجدسلیمان همچنان در انتظار انتخاب مدیرعامل از سوی مدیران نفتی‌ است. پس از پایان لیگ بیست‌ویکم هدایت یزدی که به نوعی با دست خالی توانست نفت را در لیگ برتر حفظ کند، به دلیل مشکلات ساختاری و مالی فروان و علی‌رغم این‌که پیش از این عنوان کرده بود که برنامه‌های خوبی برای ساختارمند شدن باشگاه نفت دارد، از این باشگاه جدا شد.

چند روز بعد نیز مدیران نفتی با رضا مهاجری سرمربی نفت که در نیم فصل دوم فصل گذشته به این تیم اضافه شده بود، تشکیل جلسه دادند و به توافق رسیدند. اما نکته مهم این است، باشگاه نفت مسجدسلیمان در حال حاضر مدیرعامل به عنوان فردی تصمیم‌گیرنده و تعیین کننده خط مشی، ندارد. مشکلی که برای نفتی‌ها به چالش تبدیل شده و هنوز حتی نتواسته‌اند با رضا مهاجری به صورت رسمی قرارداد همکاری امضا کنند یا در خصوص دیگر موارد تیم تصمیم‌گیری شود.

اگرچه از هوشنگ نصیرزاده به عنوان گزینه مدیرعاملی باشگاه نفت نام برده می‌شد اما مسئولات نفتی هنوز به صورت رسمی این موضوع را تایید نکرده‌اند. البته طی یکی دو روز گذشته نیز مجددا عنوان شد که یزدی به باشگاه برگشته است که این مدیر، بازگشتش به مسجدسلیمان را تکذیب کرد.

همچنین از آن‌جا که اعضای هیات مدیره باشگاه نیز از پرسنل وزارت نفت هستند، با اتمام هر فصل فوتبالی احکام مدیریتی آن‌ها به اتمام رسیده و برای ادامه فعالیت باید منتظر صدور مجوز جدید از سوی مسئولان نفتی باشند و هنوز اعضای هیات مدیره جدید هم معرفی نشده‌اند.

به نظر می‌رسد باشگاه نفت مسجدسلیمان مانند تمامی فصل های گذشته، دچار سردرگمی شده است و برای یک بار هم که در انتخاب سرمربی زود اقدام کردند، در انتخاب مدیرعامل که نقش اصلی را باشگاه دارد، وارد چالش شده‌اند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=55379

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.