• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
2

حواشی اعتراض تعدادی از کارگران کارخانه سیمان کارون به دلیل ممانعت از ورود یکی از همکاران خود به کارخانه

  • کد خبر : 55319
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
حواشی اعتراض تعدادی از کارگران کارخانه سیمان کارون به دلیل ممانعت از ورود یکی از همکاران خود به کارخانه

رویش زاگرس: تعدادی از کارگران سیمان کارون (مسجدسلیمان) که روز گذشته دست به اعتراض صنفی زده بودند، از بازداشت ۷ نفر از کارگران این شرکت خبر دادند. به گفته تعدادی از کارگران سیمان کارون (مسجدسلیمان)؛ تجمع روز گذشته (سه‌شنبه ۳۱ خرداد ماه) کارگران سیمان کارون (مسجدسلیمان) در اعتراض به ممانعت از ورود یکی از همکاران […]

رویش زاگرس: تعدادی از کارگران سیمان کارون (مسجدسلیمان) که روز گذشته دست به اعتراض صنفی زده بودند، از بازداشت ۷ نفر از کارگران این شرکت خبر دادند. به گفته تعدادی از کارگران سیمان کارون (مسجدسلیمان)؛ تجمع روز گذشته (سه‌شنبه ۳۱ خرداد ماه) کارگران سیمان کارون (مسجدسلیمان) در اعتراض به ممانعت از ورود یکی از همکاران قدیمی‌شان به محل کارخانه صورت گرفت و در نهایت به درگیری منجر شد. بعد از درگیری ۷ کارگر این واحد صنعتی بازداشت شدند.

از علت اعتراض این کارگران اطلاع دقیق‌تری در دست نیست اما «حسن اسیوند» رئیس اداره کار شهرستان مسجدسلیمان در این‌باره به ایلنا گفت: با توجه پیگیری‌هایی که از کارگران و اعضای شورای کارگری کرده‌ایم، ظاهراً یکی از کارگران قدیمی کارخانه با اتمام قرارداد کار یا به هر دلیل دیگر تعدیل شده و این امر منجر به درگیری شده است.

او با بیان این که در این خصوص امروز جلسه‌ای از سوی شورای تامین شهرستان برگزار شد و افزود: شرکت سیمان کارون یکی از شرکت‌های تولیدی مطرح و بسیار خوب است که مشکل چندانی در آن وجود ندارد. او درباره بیکاری یکی از کارگران قدیمی نیز گفت: به طور معمول اگر کارگری به هر دلیل از این کارخانه اخراج شود رونوشت نامه آن به اداره کار ارسال می‌شود اما در خصوص این کارگر تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

منبع/ایلنا

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=55319

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. درود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.