• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11717اخبار امروز : 1
1

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:
پایان قدرت نمایی شرور سابقه دار در “مسجدسلیمان”

  • کد خبر : 55259
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>پایان قدرت نمایی شرور سابقه دار در “مسجدسلیمان”</span>

رویش زاگرس:  شرور سابقه داری که با ایجاد رعب و وحشت در یکی از محلات شهرستان مسجدسلیمان اقدام به قدرت نمایی می کرد در عملیات ضربتی پلیس امنیت عمومی شهرستان دستگیر شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس سرهنگ “حمیدرضا بهاروند” فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی […]

رویش زاگرس:  شرور سابقه داری که با ایجاد رعب و وحشت در یکی از محلات شهرستان مسجدسلیمان اقدام به قدرت نمایی می کرد در عملیات ضربتی پلیس امنیت عمومی شهرستان دستگیر شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس سرهنگ “حمیدرضا بهاروند” فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر اینکه شروری در یکی از محلات اقدام به قدرت نمایی کرده و با ایجاد رعب و وحشت ، آرامش اهالی محله را سلب کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

او با بیان اینکه متهم که از اراذل و اوباش سابقه دار است با ایجاد درگیری و فحاشی موجب ناامنی، رعب و هراس برای اهالی محله شده است، بیان داشت: ماموران پلیس با کار اطلاعاتی محل اختفای متهم را شناسایی و طی عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

سرهنگ بهاروند با اشاره به کشف یک قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز و ۵ عدد مربوطه از محل اختفای متهم، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=55259

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.