• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 11751اخبار امروز : 0
0

برای نخستین بار در کشور صورت گرفت : نشست هم اندیشی مردم برای حل معضلات اقتصادی مسجدسلیمان

  • کد خبر : 5524
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- انجمن دوستداران مسجدسلیمان : برای نخستین بار نشست هم اندیشی نخبگان، اندیشمندان، هنرمندان و اهالی فرهنگ در جهت توسعه همه جانبه شهرستان مسجدلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا برگزار گردید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از شوشان این مراسم که با حضور بیش از صد نفر در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- انجمن دوستداران مسجدسلیمان : برای نخستین بار نشست هم اندیشی نخبگان، اندیشمندان، هنرمندان و اهالی فرهنگ در جهت توسعه همه جانبه شهرستان مسجدلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا برگزار گردید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از شوشان این مراسم که با حضور بیش از صد نفر در تالار باغ معین اهواز صورت گرفت، در خصوص مشارکت فعالذ و پویای مردم هم راستا با سیاست های دولت بحث و تبادل نظر شد.

پرفسور کرم زاده چهره ملی و ماندگار و رئیس انجمن دوستداران مسجدسلیمان در این مراسم گفت: باید دلایل عقب ماندگی اقتصادی را با هم اندیشی و عقلانی مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و راهکارهای اساسی و اصلی را برای برون رفت از این معضل پیدا نمائیم. این مهم بدست نمی آید مگر با مشارکت فعالانه مردم و دولت.

کرم زاده تصریح کرد: برای جبران عقب ماندگی و رسیدن به یک توسعه پایدار باید از همه ابزارها و ایده ها بهره برد . به همین منظور این انجمن دست همه ی اندیشمندان ، کارشناسان را که به نحوی بتوانند گامی در جهت توسعه این شهرستان بردارند به گرمی می فشارد.

وی در پایان اظهار داشت : نه دولت می تواند به تنهای بر مشکلات موجود فایق بیاید و نه مردم می توانند به تنهای نسبت به رسیدن به یک توسعه ماندگار اقدام نمایند لذا باید هم پا و همیار با هم در راستای بهبود وضعیت موجود اقدام نمائیم

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5524

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. جالبه نشست هم اندیشی دوستداران مسجدسلیمان در اهواز برگزار شده . چرا اهواز؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.