• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
3

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:
دستگیری سارقان حرفه ای منزل و اماکن خصوصی در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 55212
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>دستگیری سارقان حرفه ای منزل و اماکن خصوصی در مسجدسلیمان</span>

رویش زاگرس:  فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از شناسایی و دستگیری سارقان اماکن خصوصی و منزل با ۱۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رویش زاگرس، “سرهنگ حمیدرضا بهاروند” درتشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و منازل در سطح شهرستان مسجدسلیمان، بررسی موضوع […]

رویش زاگرس:  فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از شناسایی و دستگیری سارقان اماکن خصوصی و منزل با ۱۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رویش زاگرس، “سرهنگ حمیدرضا بهاروند” درتشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و منازل در سطح شهرستان مسجدسلیمان، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

وی بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی با انجام کار اطلاعاتی، هویت ۲ سارق حرفه ای را در همین ارتباط شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان افزود: متهمان در تحقیقات بعمل آمده پلیسی به ۱۰ فقره سرقت اماکن خصوصی، ۵ فقره سرقت منزل و ۳ فقره احشام اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیری از اموال مسروقه کشف شد.

سرهنگ بهاروند در پایان ضمن اشاره به اینکه، متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوکی مراتب را در کوتاهترین زمان ممکن از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=55212

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.