• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11756اخبار امروز : 0
2

رییس دادگستری مسجدسلیمان خبر داد:
دستگیری ۲ کارشناس رسمی خوزستان به اتهام اخذ رشوه

  • کد خبر : 55075
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>رییس دادگستری مسجدسلیمان خبر داد: </span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>دستگیری ۲ کارشناس رسمی خوزستان به اتهام اخذ رشوه</span>

رویش زاگرس: رییس دادگستری مسجدسلیمان از دستگیری دو نفر از کارشناسان رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس علی اسکندی عصر امروز سه شنبه ۱۰ خرداد ماه ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: به دنبال گزارش یکی از اصحاب دعوا در یکی از پرونده های مطروحه در این […]

رویش زاگرس: رییس دادگستری مسجدسلیمان از دستگیری دو نفر از کارشناسان رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس علی اسکندی عصر امروز سه شنبه ۱۰ خرداد ماه ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: به دنبال گزارش یکی از اصحاب دعوا در یکی از پرونده های مطروحه در این دادگستری مبنی بر مطالبه مبلغی خارج از تعرفه توسط کارشناسان معرفی شده، موضوع مورد رسیدگی قرار گرفت.

او گفت: با هماهنگی حفاظت و اطلاعات این دادگستری، این دو فرد هنگام رد و بدل کردن تعدادی سکه، بازداشت شدند که پرونده قضایی برای آنان تشکیل شد.

رییس دادگستری شهرستان مسجدسلیمان با تاکید بر مقابله با فساد ، افزود: دستگاه قضایی اجازه نمی دهد افرادی با اعمال نفوذ در پرونده ها، موجب اخلال یا تغییر در روند در رسیدگی های قضایی شوند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=55075

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.