• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

بهروز مكوندي: هر كدام از بازي هاي آينده حكم فينال را دارد

  • کد خبر : 5498
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۲

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت: نگاه‌مان رسيدن به ليگ برتر است ولي براي رسيدن به آن بايد قدم به قدم پيش رويم. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهروز مكوندي درباره ديدار تيمش مقابل ايران‌جوان ‌‌بوشهر، اظهاركرد: روز گذشته يك بازي بسيار سخت مقابل تيم خوب ايران‌جوان بوشهر داشتيم. اين تيم صدرنشين گروه‌مان است و واقعا […]

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت: نگاه‌مان رسيدن به ليگ برتر است ولي براي رسيدن به آن بايد قدم به قدم پيش رويم.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهروز مكوندي درباره ديدار تيمش مقابل ايران‌جوان ‌‌بوشهر، اظهاركرد: روز گذشته يك بازي بسيار سخت مقابل تيم خوب ايران‌جوان بوشهر داشتيم. اين تيم صدرنشين گروه‌مان است و واقعا هم استحقاق اين صدرنشيني را دارد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وي افزود: در نيمه اول اين ديدار با توجه به اين‌كه اين بازي براي ما بسيار حساس و شش امتيازي بود، استرس بسياري به بازيكنان‌مان وارد شد كه اين استرس و فشار رواني باعث شد ما ضعيف‌ترين بازي طول اين فصل‌مان را انجام دهيم.

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت: با صحبت‌هايي كه بين دو نيمه با بازيكنان داشتيم، خوشبختانه در نيمه دوم بهتر كار كرديم و با تعويض‌هايي كه انجام داديم، توانستيم نبض بازي را به دست بگيريم و حملات بسياري روي دروازه حريف داشته باشيم و آن‌ها را مجبور به دفاع كردن كنيم.

وي ادامه‌داد: در وقت‌هاي قانوني اين نيمه از حملاتي كه روي دروازه حريف داشتيم، نتيجه نگرفتيم تا اين‌كه در وقت‌هاي اضافه بازي توانستيم از روي يك ضربه ايستگاهي به گل برسيم و سه امتياز بازي را به دست آوريم و دست پر از زمين خارج شويم. با اين برد علاوه بر اين‌كه در جدول يك پله صعود داشتيم و به رده دوم رسيديم، توانستيم به تيم ايران‌جوان بوشهر هم نزديك شويم.

مكوندي خاطرنشان‌كرد: بازيكنانم در نيمه دوم خوب كار كردند و از عملكردشان راضي هستم. اميدوارم بتوانيم همين روند را ادامه دهيم و با به دست آوردن نتايج بهتر، خودمان را در كورس حفظ كنيم.

وي در پاسخ به اين سوال كه فكر مي‌كنيد نفت مسجدسليمان تا چه اندازه به ليگ برتر نزديك شده است؟ گفت: هر تيمي كه در مسابقات شركت مي‌كند، هدفش قهرماني و يا رسيدن به جايگاه‌هاي بهتر است. مسجدسليمان چند سال است در ليگ يك تيم دارد و مسئولان به ما كمك مي‌كنند؛ ضمن اين‌ كه تماشاگران خوبي هم داريم كه با توجه به اين موارد، نگاهمان رسيدن به ليگ برتر است ولي بايد قدم به قدم پيش رويم. نبايد همه چيز را تمام شده حساب كنيم، بلكه تا پايان ليگ هر بازي براي ما حكم فينال را دارد و بايد تلاش كنيم.

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان درباره ديدار آينده تيمش مقابل مس رفسنجان، عنوان‌كرد: در مسجدسليمان بدترين شكست‌مان را در طول اين چند سال مقابل اين تيم در دور رفت متحمل شديم. در اين ديدار، ما هم براي تثبيت جايگاه‌مان و هم جبران شكست دور رفت در فكر ارايه يك بازي خوب و كسب نتيجه لازم هستيم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5498

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.