• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
2

برگزاری کارگاه آموزشی تاب آوری والدین اتیسم، ویژه والدین اتیسم، مربیان، دانشجویان روانشناسی در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 54960
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷

رویش زاگرس: فرزین سلطانی دبیر انجمن اتیسم شهرستان مسجدسلیمان از برگزاری کارگاه آموزشی تاب آوری والدین اتیسم، ویژه والدین اتیسم، مربیان، و دانشجویان روانشناسی خبر داد. سلطانی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبرافزود: با هدف بهره مندی افراد و خانواده های مرتبط با طیف اتیسم از آموزش های لازم و […]

رویش زاگرس: فرزین سلطانی دبیر انجمن اتیسم شهرستان مسجدسلیمان از برگزاری کارگاه آموزشی تاب آوری والدین اتیسم، ویژه والدین اتیسم، مربیان، و دانشجویان روانشناسی خبر داد. سلطانی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبرافزود: با هدف بهره مندی افراد و خانواده های مرتبط با طیف اتیسم از آموزش های لازم و با پیگیری انجمن اتیسم شهرستان مسجدسلیمان و همکاری ارزشمند شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و اداره ی بهزیستی شهرستان کارگاه آموزشی یک روزه تاب آوری خانواده های اتیسم در محل سالن آموزش شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار گردید.

وی ادامه داد: در این کارگاه که با حضور دکتر یاسر جلیلی سرپرست شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان، ورناصری ریاست اداره بهزیستی مسجدسلیمان و رسول احمدی رئیس اداره آموزش شرکت بهره برادری نفت و گاز مسجدسلیمان به همراه تعدادی از خانواده های اتیسم، مدیران و مربیان مراکز روزانه توانبخشی، مربیان مهدهای کودک و مددکاران مراکز مثبت زندگی برگزار شد، دکتر سمیه اسماعیلی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز مطالب و نکات آموزشی سودمندی را در خصوص نحوه رفتار و ارتباط با افراد طیف اتیسم و نیز راهکارهای افزایش ظرفیت تاب آوری خانواده ها ارائه نمودند.

همچنین در بخش دیگر این برنامه ورناصری رئیس اداره بهزیستی شهرستان مسجدسلیمان در سخنانی عنوان کرد تاکنون قریب به یکصد نفر افراد طیف اتیسم در سطح شهرستان شناسایی شده است.

سلطانی ضمن تشکر از همه مجموعه ها و خیرین ارزشمند که خانواده های اتیسم را حمایت می کنند از همه ارگان ها و خیرین به ویژه از حمایت های مجموعه شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از کودکان اتیسم، مجموعه هوانیروز و آقایان ولی محمد و ارسلان ریماز در بحث بسته های معیشتی تقدیر و تشکر به عمل آورد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=54960

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.