• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان:
طی یک عمل جراحی حساس ۱۱ ساعته در بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان جان یک مادر و نوزاد از مرگ حتمی نجات یافت

  • کد خبر : 54873
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>طی یک عمل جراحی حساس ۱۱ ساعته در بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان جان یک مادر و نوزاد از مرگ حتمی نجات یافت</span>

رویش زاگرس: طی یک عمل جراحی حساس ۱۱ ساعته جان یک مادر و نوزادش از مرگ حتمی نجات یافت. دکتر یاسر جلیلی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود: این عمل جراحی در بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان و با حضور جراحان، اورولوژیست و […]

رویش زاگرس: طی یک عمل جراحی حساس ۱۱ ساعته جان یک مادر و نوزادش از مرگ حتمی نجات یافت. دکتر یاسر جلیلی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود: این عمل جراحی در بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان و با حضور جراحان، اورولوژیست و اساتید زنان که از اهواز جهت کمک به پزشکان مسجدسلیمان آمدند انجام شد.
دکتر جلیلی در تشریح این خبر افزود: یک خانم ۳۷ ساله که بارداری چهارم را تجربه می کرد با چسبندگی شدید جفت به رحم و مثانه و بسیار پر خطر به دنبال خونریزی شدید به صورت اورژانسی حدود ساعت ۶ صبح تحت عمل سزارین و سپس برداشتن رحم قرار گرفت که به علت چسبندگی جفت به مثانه و خونریزی شدید به شوک فرو رفت که خوشبختانه توسط تیم زنان، بیهوشی و جراحی و با همکاری اساتید زنان دانشگاه اهواز که بطور اورژانسی وارد عمل شدند و تا ساعت ۱۷نیز به طول انجامید  به لطف خدا و تلاش تیم پزشکی و کادر اتاق عمل این مادر و نوزاد نجات یافتند.
دکتر جلیلی گفت: این عمل بسیار سنگین و پر خطر بوده و در مراکز سطح ۳ و مراکز استان قابل انجام است که به دلیل اورژانسی بودن بیمار در مسجدسلیمان انجام شد. وی ادامه داد: این مادر از شهروندان اندیکایی و فاقد بیماری زمینه ای بود که به علت سزارین مکرر، چسبندگی جفت به رحم و مثانه با مشکلات حاد مواجه گردید. حال عمومی مادر و فرزند خوب گزارش شده است.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان در پایان سخنان خود از پرسنل بیمارستان ۲۲ بهمن که در سه شیفت متوالی شب، صبح و عصر حضور فعال و بدون استراحت داشتند، همچنین تیم متخصص و جراح زنان دکتر زروان جلیلی، دکتر نهال ناصحی، دکتر آیلین فردی پور، دکتر سمیه فرهادی، دکتر نجمه شیامی زاده، و دکتر حسنی متخصص بی هوشی، دکتر شاهمیرزایی متخصص اورولوژی، دکتر معقولی متخصص جراحی و کلیه کادر فعال اتاق عمل بیمارستان و آزمایشگاه تشکر و قدردانی نمود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=54873

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.