• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
0

مدیر توزیع نیروی برق مسجدسلیمان
مهم‌ترین چالش پیش روی این مدیریت عبور از پیک بار تابستان است

  • کد خبر : 54745
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹

رویش زاگرس: علیرغم اقدامات و تلاش های صورت گرفته در حوزه توزیع برق متاسفانه مشکلات زیادی وجود دارد که باید با برنامه ریزی دقیق به آن ها رسیدگی کرد. مصطفی احمدی مدیر توزیع نیروی برق مسجدسلیمان که مدت کوتاهی ست به عنوان مدیر جدید این اداره منصوب شده است در گفتگو با پایگاه خبری رویش […]

رویش زاگرس: علیرغم اقدامات و تلاش های صورت گرفته در حوزه توزیع برق متاسفانه مشکلات زیادی وجود دارد که باید با برنامه ریزی دقیق به آن ها رسیدگی کرد. مصطفی احمدی مدیر توزیع نیروی برق مسجدسلیمان که مدت کوتاهی ست به عنوان مدیر جدید این اداره منصوب شده است در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت:

مهم‌ترین چالش پیش روی این مدیریت عبور از پیک بار تابستان است. وی ادامه داد: وجود نا ترازی قابل توجه مصرف نسبت به تولید به دلایلی از جمله خشک سالی که باعث کاهش شدید تولید برق از نیروگاههای آبی شده است و تاکید بسیار زیاد جناب دکتر علی خدری مدیرعامل محترم توزیع برق استان بر عدم قطع برق مشترکان خانگی در زمان بالا رفتن میزان مصرف از میزان تولید، ما را بر آن داشت تا نسبت به بررسی دقیق راهکارهای موجود جهت مدیریت مصرف و الزام مشترکان غیرخانگی به کاهش میزان مصرف خود ، اقدام نماییم و هم اکنون این مهم در دستورکار قرار دارد. احمدی ادامه داد:

چالش مهم دیگر پیش روی ما احداث و تکمیل پروژه های احداث خطوط جدید از ایستگاه های فوق توزیع برق تا مراکز ثقل مصرف است که از جمله این خطوط می‌توان به احداث دو مدار خط از ایستگاه محمد آباد (در منطقه تمبی) اشاره کرد که این خطوط بعد از عبور از دره تمبی و منطقه شیخ مندنی یک خط به بیمارستان ۲۲ بهمن قدیم منتهی می‌شود و خط دیگر نیز از منطقه مالکریم و مین آفیس میدان دادسرا عبور و در منطقه نمره چهل به شبکه موجود متصل می‌شود .

مدیر اداره برق مسجدسلیمان از سایر اولویت های این مدیریت به تکمیل خطوط جدیدالاحداث جهت تقویت برق شهر گلگیر و روستاهای مسیر، همچنین فرسوده بودن چراغ ها و سیستم روشنایی معابر شهرستان اشاره نمود و گفت: همه این موارد با جدیت در حال پیگیری ست. وی گفت: هزینه تعمیر یک دستگاه چراغ به حدود یک میلیون تومان رسیده است و در این خصوص برنامه داریم با تغییر ساختار، چراغ های موجود را بازیافت و با تکنولوژی led نوسازی کنیم که علاوه بر هزینه تعمیرات، باعث کاهش چشمگیر مصرف انرژی در سیستم روشنایی شهرستان نیز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس احمدی در بخش دیگری از سخنان خود از فرسودگی ترانس ها، پایه ها و شبکه های مسی خبر داد و گفت: در برخی موارد پایه ها در مسیر تردد قرار دارند ‌و عمده علت آن اجرای طرح های تعریض معابر توسط شهرداری بوده است. وی گفت: متاسفانه ساخت و سازهای تجمعی و پراکنده ی زیادی در شهرستان صورت گرفته است که در انتظار احداث شبکه جهت تامین برق می باشند و امیدواریم بتوانیم در این زمینه پاسخگوی متقاضیان باشیم .

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=54745

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.