• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

مهندس ابراهيم پيرامون: برای محرومیت زدایی از چهره این شهر تلاش می کنیم

  • کد خبر : 5473
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در مراسم افتتاح مجتمع طالقاني با اشاره به فعالیت های عام المنفعه این شرکت گفت : طی سالیان اخیر پروژه های متعددی در حوزه های مختلف جهت ارایه خدمت به شهروندان این شهر تعریف و اجرا شده است.  به گزارش سايت خبري باشگاه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در مراسم افتتاح مجتمع طالقاني با اشاره به فعالیت های عام المنفعه این شرکت گفت : طی سالیان اخیر پروژه های متعددی در حوزه های مختلف جهت ارایه خدمت به شهروندان این شهر تعریف و اجرا شده است.  به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مهندس ابراهیم پیرامون افزود: مجتمع آموزشی که امروز مراسم بهره برداری از آن را شاهد هستیم یکی از پروژه های عمومی است که توسط کارشناسان و مهندسان مجرب این شرکت با در نظر داشتن و اجرای کلیه ضوابط و آیین نامه های سازه ای و آموزشی با با کیفیت ترین مصالح طراحی ، اجرا و تکمیل شده است.

وی گفت: به موازات فعالیت های تولیدی و صنعتی در بعد خدمت رسانی به عموم شهروندان با بهره گیری از توانایی کارشناسان و ظرفیت های موجود برای کاهش محرومیت زدایی از چهره این شهر تلاش می کنیم.

مهندس پیرامون در خاتمه سخنان خود گفت : به نیابت از شرکت ملی نفت ایران و شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب این مجتمع آموزشی را برای رشد و تعالی امیدهای انقلاب و بهره مندی آنها از یک فضای آموزشی استاندارد و مجهز به مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اهداء می کنیم.

لازم به ذکر است مجتمع آموزشی طالقانی که امروز مراسم افتتاح آن برگزار گردید یکی از پروژه های عمرانی و عام المنفعه ای ست که توسط شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با هدف افزایش سطح فضاهای آموزشی استاندارد شهرستان با هزینه ای بالغ بر 26 میلیارد ریال طی مدت زمان 20ماه ساخته شده است . این مجتمع شامل یک باب دبستان 14 کلاسه و یک باب مدرسه راهنمایی 12 کلاسه است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5473

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.