• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11756اخبار امروز : 3
1

نفت مسجدسلیمان۱ تراکتورسازی تبریز۱/ تقسیم امتیازات تیم های همسایه

  • کد خبر : 54670
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
نفت مسجدسلیمان۱ تراکتورسازی تبریز۱/ تقسیم امتیازات تیم های همسایه

رویش زاگرس/یوسف خدامرادی: هفته بیست و پنجم لیگ برتر – استادیوم شهید بهنام محمدی سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ – ساعت ۲۰:۳۰ نفت مسجدسلیمان ۱ – تراکتور تبریز ۱ گل‌ها: مهدی هاشم‌نژاد (۵۵) برای نفت – محمد عباس‌زاده (۴۵+۲- پنالتی) برای تراکتور داور: علی اصغر مومنی کمک داوران: دانیال باشنده و اسماعیل احمدی اخطار: مسلم […]

رویش زاگرس/یوسف خدامرادی:
هفته بیست و پنجم لیگ برتر – استادیوم شهید بهنام محمدی
سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ – ساعت ۲۰:۳۰
نفت مسجدسلیمان ۱ – تراکتور تبریز ۱
گل‌ها: مهدی هاشم‌نژاد (۵۵) برای نفت – محمد عباس‌زاده (۴۵+۲- پنالتی) برای تراکتور
داور: علی اصغر مومنی
کمک داوران: دانیال باشنده و اسماعیل احمدی
اخطار: مسلم مجدمی (نفت) – محمد عباس‌زاده، مهدی کیانی، علی نجفی (تراکتور)
تماشاگر: سه هزار نفر

نفت مسجدسلیمان: علی محسن‌زاده، علیرضا دغاغله، میلاد باقری، حسن مرادی‌فر، مجید عیدی، مسلم مجدمی، میثم نقی‌زاده، محمد خرم‌الحسینی (۸۰- امین اسدی)، مهدی هاشم‌نژاد (۸۰- محمدمهدی احمدی)، میرهادی میرجوان (۶۷- پیمان میری) و امیر روستایی (۴۶- احمد الجبوری)
سرمربی: رضا مهاجری

تراکتور تبریز: محمدرضا اخباری، محمد آقاجان‌پور، هادی محمدی، تیاگو فریرا، عبدالله ناصری، ابوالفضل رزاق‌پور، مهدی کیانی، سامان نریمان جهان (۷۸- علی نجفی)، محمد قادری (۷۸- رضا دهقانی)، پیمان بابایی (۴+۹۰- محمد قنبری) و محمد عبا‌س‌زاده (۶۲- محمد بلبلی)
سرمربی: آرطغرل ساغلام

خلاصه بازی
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در بازی خانگی مقابل تراکتور تبریز به نتیجه مساوی یک بر یک رسید.

بازی نفت و تراکتور در میان هیاهوی تماشاگران مسجدسلیمانی که بعد از دو سال مجوز ورود به ورزشگاه را یافته بودند آغاز شد و بازیکنان دو تیم در طی نیمه اول بیشتر در میانه میدان به ارزیابی همدیگر مشغول بودند. در حالی که ۴۵ دقیقه نیمه اول تمام شده و داور ۲ دقیقه وقت تلف شده اعلام کرده بود، قرمزپوشان تبریزی صاحب ضربه پنالتی شدند و محمد عباس‌زاده با پای چپ دروازه نفت را گشود تا این نیمه با همین گل به نفع تیم میهمان تمام شود.

زردپوشان نفت مسجدسلیمان نیمه دوم را تهاجمی آغاز کردند؛ ابتدا مهدی هاشم‌نژاد صاحب موقعیت گلزنی شد و متعاقب آن احمد الجبوری که در این نیمه وارد زمین شده بود یک فرصت را از دست داد و بالاخره در دقیقه ۵۵ فشار همه جانبه نفتی‌ها به ثمر نشست و مهدی هاشم‌نژاد کار را به تساوی کشاند. لحظاتی بعد از این گل مهدی هاشم‌نژاد فرصت زدن گل دوم را داشت که اخباری سنگربان تراکتور مانع از این کار شد. احمد الجبوری هم در دقیقه ۵۸ در حالت تک‌به‌تک موفق به گلزنی نشد و هادی محمدی توپ را از دهانه دروازه تبریزی‌ها برگشت داد. بعد از این چند صحنه متوالی که روی دروازه تراکتور خلق شدند، بازی به تعادل کشیده شد و یاران دو تیم در ادامه این نیمه منتظر کوچک‌ترین فرصتی بودند تا سه امتیاز کامل را بگیرند، اما در این دقایق اتفاق مهم دیگری حادث نشد و این دیدار با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه پذیرفت تا این دو تیم همسایه در جدول رده‌بندی همچنان در رده‌های سیزدهم و چهاردهم جدول باقی بمانند.

شرح گل‌ها
۰-۱ (تراکتور): داور مسابقه در پی برخورد میثم نقی‌زاده بازیکن نفت با محمد قادری بازیکن تراکتور اعلام ضربه پنالتی به نفع تیم میهمان کرد و محمد عباس‌زاده با ضربه‌ای در خلاف جهت حرکت دروازه‌بان نفت گل اول را به ثمر رساند.

۱-۱ (نفت): حرکت تیمی بازیکنان نفت با فرار مجید عیدی از منطقه چپ خط دفاعی تراکتور آغاز شد و ارسال دقیق این بازیکن به درون محوطه جریمه را مهدی هاشم‌نژاد تبدیل به گل مساوی کرد تا نتیجه برابر شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=54670

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.