• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

پیام تبریک دبیر جمعیت آبادگران جوان شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت عید سعید فطر

  • کد خبر : 54651
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
پیام تبریک دبیر جمعیت آبادگران جوان شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت عید سعید فطر

رویش زاگرس: سلمان خیری اوروند دبیر جمعیت آبادگران جوان شهرستان مسجدسلیمان در پیامی عید سعید فطر را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم اللهمَّ اِنِّی اَسْأَلُک خَیرَ ما سَأَلَک بِهِ عِبادُک الصّالِحُونَ وَ اَعُوذُ بِک مِمَّا اسْتَعَاذَ مِنْهُ عِبَادُک المُخْلَصُونَ پایان هر عبادتی، عیدی است که برازنده آن عبادت است. […]

رویش زاگرس: سلمان خیری اوروند دبیر جمعیت آبادگران جوان شهرستان مسجدسلیمان در پیامی عید سعید فطر را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمَّ اِنِّی اَسْأَلُک خَیرَ ما سَأَلَک بِهِ عِبادُک الصّالِحُونَ وَ اَعُوذُ بِک مِمَّا اسْتَعَاذَ مِنْهُ عِبَادُک المُخْلَصُونَ

پایان هر عبادتی، عیدی است که برازنده آن عبادت است. رمضان، فصل وصل است و فطر ضیافتگاه وصال.

عید فطر روز تولد دوباره انسان و فصل تازه شکفتن ایمان در روح و جان‌های پاک و بیدار است. عید فطرت‌های روشن که در نخستین روز از ماه شوال اجر و پاداش خود را تنها در قرب الهی جستجو می‌کنند و براستی روزی‌است که خداوند متعال آن را از میان دیگر روزها برگزید تا برای بندگانش این فرصت فراهم آید که نزد حضرت او گرد آیند، بر خوان کرم او بنشینند و ادب بندگی بجای آورند.

عید سعید فطر که آخرین روز آن نیز متقارن  با روز جهانی کارگر و روز گهربار معلم بود  را به همه عزیزان خاصه کارگران زحمتکش و معلمان دلسوز تبریک عرض می نمایم. لازم است دولتمردان قدردان این قشر از جامعه که همیشه مورد بی مهری قرارگرفته اند و زمینه دستیابی به حقوق اجتماعی و اقتصادی آن ها باشند. امیدوارم پایان این ماه مبارک پایان تمامی اشتباهات و گرفتاری ها و گناهان باشد و شروع جدیدی برای شادکامی ها و بهترین ها برای همه شما عزیزان را آرزومندم.

سلمان خیری اوروند دبیر جمعیت آبادگران جوان شهرستان مسجدسلیمان

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=54651

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.