• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
3

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان برای راهپیمایی روز قدس

  • کد خبر : 54491
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان برای راهپیمایی روز قدس

رویش زاگرس: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مسجدسلیمان از اقشار مختلف مردم شهرستان برای حضور در راهپیمایی روزقدس دعوت کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس داریوش رضایی گفت: بر همه ما واجب است که از اندیشه جاودانی رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) و رهبرمعظم انقلاب پیروی نموده و با تمام وجود به […]

رویش زاگرس: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مسجدسلیمان از اقشار مختلف مردم شهرستان برای حضور در راهپیمایی روزقدس دعوت کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس داریوش رضایی گفت: بر همه ما واجب است که از اندیشه جاودانی رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) و رهبرمعظم انقلاب پیروی نموده و با تمام وجود به صحنه بیاییم و از ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین حمایت کنیم.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان این که روز قدس روز استکبار ستیزی است، اظهار کرد: همه مدیران و مردم در میهن اسلامی همسو با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب در این روز، انزجار خود از استکبار جهانی را به نمایش خواهند گذاشت.

رضایی با بیان این که مراسم راهپیمایی روز قدس فردا جمعه ۹ اردیبهشت همزمان با سراسر کشور راس ساعت ۱۲ از سه راه همافران به سمت مصلی نماز جمعه برگزار می شود از همه همشهریان به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران، روحانیت و طلاب، فرهنگیان و دانش آموزان، دانشگاهیان، کارگران، اصناف، بسیجیان، کارمندان، مسئولین دعوت کرد تا در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با شکوه تمام شرکت کنند..

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=54491

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.