• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

مادر شهیدان مکوندی به فرزندان شهیدش پیوست

  • کد خبر : 54463
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
مادر شهیدان مکوندی به فرزندان شهیدش پیوست

رویش زاگرس: حاجیه ماه خانم جهانبخشی مادر شهیدان عبدالرضا و ایرج مکوندی پس از سال‌ها تحمل، صبر و بردباری به دیدار فرزندان شهیدش شتافت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس شهید عبدالرضا مکوندی متولد سال ۱۳۳۷ در تاریخ ۱۶ مرداد سال ۱۳۶۰ در دهلاویه سوسنگرد به فیض شهادت نائل آمد. همچنین شهید ایرج کوندی متولد […]

رویش زاگرس: حاجیه ماه خانم جهانبخشی مادر شهیدان عبدالرضا و ایرج مکوندی پس از سال‌ها تحمل، صبر و بردباری به دیدار فرزندان شهیدش شتافت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس شهید عبدالرضا مکوندی متولد سال ۱۳۳۷ در تاریخ ۱۶ مرداد سال ۱۳۶۰ در دهلاویه سوسنگرد به فیض شهادت نائل آمد. همچنین شهید ایرج کوندی متولد سال ۱۳۴۷ در تاریخ ۲۱ تیرماه سال ۱۳۶۶ در منطقه ماووت عراق شهید و در کنار برادر خود در گلزار شهدای چهاربیشه بخاک سپرده شد. مراسم تشییع و خاکسپاری مادر شهیدان مکوندی روز چهارشنبه۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ در قطعه والدین شهدا بهشت زهرا چهاربیشه برگزار خواهد شد.

علیرضا شیخ رباط رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی درگذشت مادر شهیدان مکوندی را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

“کُلُّ نفسٍ ذائقهُ المُوت و انّما توفّونَ أُجورکم یوم القیامه”

مادران بزرگوار شهداء، نماد‌های صبر، اقتدار و سرفرازی و مایه عزت و افتخار هستند.درگذشت الگوی ایثار و صبوری، اسوه اخلاق و مقاومت، مرحومه حاجیه ماه خانم جهانبخشی مادر شهیدان عبدالرضا و ایرج مکوندی موجب تألم و تأثر فراوان شد. او نمونه‌ای از زنان سرفراز دیارمان بود که ملت ایران به آن‌ها و فرزندان شان افتخار می‌کند.

این مادر بزرگوار در راه رضای پروردگار، خشنودی اهل بیت (ع) و دفاع از میهن اسلامی، از ناب‌ترین گوهر‌های وجود خود گذشت و دو فرزند رشید را تقدیم آرمان‌های انقلاب اسلامی کرد و اینک روح بلند و ملکوتیش، به فرزندان شهیدش و جمیع شهدا پیوست. بدون شک عزت امروزمان را مدیون خانواده‌های معزز شهدا هستیم.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم ایشان، مردم متدین و شهیدپرور مسجدسلیمان،خانواده های معزز شهدا و ایثارگران تسلیت عرض کرده، از پروردگار متعال، علو درجات و همنشینی با فرزندان شهیدش را برای آن فقید سعید و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان مسألت می‌ کنم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=54463

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.