• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان خبر داد :
هر گونه فعالیت در حوزه ی خبر و رسانه ملزم به داشتن مجوز از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است

  • کد خبر : 54460
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان خبر داد :</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>هر گونه فعالیت در حوزه ی خبر و رسانه ملزم به داشتن مجوز از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است</span>

رویش زاگرس: رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان گفت: هر گونه فعالیت در حوزه ی خبر و رسانه ملزم به داشتن مجوز از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس سید ستار فاطمی ضمن اعلام آمادگی و همکاری با متقاضیان واجد شرایط مراکز فرهنگی، هنری و مطبوعاتی جهت […]

رویش زاگرس: رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان گفت: هر گونه فعالیت در حوزه ی خبر و رسانه ملزم به داشتن مجوز از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس سید ستار فاطمی ضمن اعلام آمادگی و همکاری با متقاضیان واجد شرایط مراکز فرهنگی، هنری و مطبوعاتی جهت دریافت مجوز گفت: علاقمندان به فعالیت در حوزه های ذکر شده می بایست جهت هر گونه فعالیت مجوز خود را از سوی وزارت متبوع دریافت نمایند. فاطمی در ادامه ی صحبت های خود ضمن اشاره و تذکر به مراکز فرهنگی هنری و مطبوعاتی فاقد مجوز گفت: هر گونه فعالیت بدون مجوز در این حوزه تخلف و برابر قانون برخورد خواهد شد.
وی ادامه داد: هیأت نظارت بر مطبوعات طی فراخوانی از همه گردانندگان سایت‌های خبری بدون مجوز خواست که نسبت به ثبت درخواست اخذ مجوز فعالیت خود در سامانه جامع رسانه‌ها اقدام کنند. فاطمی ادامه داد: در جهت حمایت از رسانه‌های دارای مجوز و گسترش فضای قانونی برای فعالیت‌های خبری، هیأت نظارت بر مطبوعات از همه گردانندگان سایت‌های خبری فاقد مجوز دعوت به‌عمل می‌آورد نسبت به ثبت درخواست اخذ مجوز فعالیت پایگاه خبری خود در سامانه جامع رسانه‌ها به نشانی الکترونیکی: (e-rasaneh.ir) اقدام کنند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان گفت: هیأت نظارت بر مطبوعات پیشتر اعلام کرده بود که هرگونه فعالیت رسانه‌ای خبری، در صورت عدم ثبت تقاضا و دریافت مجوز، مصداق اخبار رسانه‌های جعلی قلمداد می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر مطالبه گری واقعی فعالان حوزه ی خبر و رسانه خواستار بیان واقعیت ها و پرهیز از هر گونه نقل و قول های غیر موثق از سوی افرادی خاص شد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان در پایان اظهار داشت: ارایه هر گونه خدمات (عضویت در صندوق اعتباری هنری، هنر کارت، بیمه، بسته های حمایتی و …) به مراکز دارای مجوز فعالیت انجام می پذیرد و دیگر افراد که بدون مجوز فعالیت فرهنگی هنری دارند محروم از هر گونه خدمات از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهند بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=54460

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.