• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

رئیس کمیته امداد حضرت امام (ره) مسجدسلیمان:
کلیه شرکت ها، کارفرمایان و بازاریان شهرستان در قبال بکارگیری افراد تحت پوشش این کمیته می توانند تسهیلات دریافت کنند

  • کد خبر : 54216
  • ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>رئیس کمیته امداد حضرت امام (ره) مسجدسلیمان:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>کلیه شرکت ها، کارفرمایان و بازاریان شهرستان در قبال بکارگیری افراد تحت پوشش این کمیته می توانند تسهیلات دریافت کنند</span>

رویش زاگرس: رئیس کمیته امداد حضرت امام (ره) مسجدسلیمان گفت: کلیه شرکت ها، کارفرمایان و بازاریان شهرستان در قبال بکارگیری افراد تحت پوشش این کمیته می توانند تسهیلات دریافت کنند. پژمان منصورنیا با بیان این مطلب افزود: کارفرمایان و بازاریان در صورت بکارگیری افراد تحت پوششاین کمیته امداد حضرت امام (ره) می توانند به انتخاب […]

رویش زاگرس: رئیس کمیته امداد حضرت امام (ره) مسجدسلیمان گفت: کلیه شرکت ها، کارفرمایان و بازاریان شهرستان در قبال بکارگیری افراد تحت پوشش این کمیته می توانند تسهیلات دریافت کنند.

پژمان منصورنیا با بیان این مطلب افزود: کارفرمایان و بازاریان در صورت بکارگیری افراد تحت پوششاین کمیته امداد حضرت امام (ره) می توانند به انتخاب خود از تسهیلات وام ۱۰۰میلیون تومانی با نرخ بهره ۴درصد و یا پرداخت حق بیمه سهم کارفرما تا ۲سال توسط کمیته امداد استفاده نمایند. منصورنیا خاطرنشان کرد چنانچه شرکت و محل زندگی مددجو در مناطق محروم شهرستان باشند کارفرما می تواند هم زمان از هر دوبسته تشویقی بهره مند گردد.

وی گفت: ضریب اطمینان از موفقیت و پایداری شغلی این طرح در مقایسه با اعطای تسهیلات انفرادی به مددجویان بیشتر است. منصورنیا در پایان اظهار کرد: این اداره آماده پذیرش طرح های دانش بنیان جهت همکاری مشترک نیز می باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=54216

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.