• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
0

سید خسرو صالحی جانباز جنگ تحمیلی درگذشت

  • کد خبر : 54119
  • ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
سید خسرو صالحی جانباز جنگ تحمیلی درگذشت

رویش زاگرس: جانباز جنگ تحمیلی از شهرستان مسجدسلیمان درگذشت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس سید خسرو صالحی یگایی متولد سال ۱۳۳۴ که در تاریخ ۲۴ دی سال ۱۳۶۵ بر اثر حملات موشکی به درجه رفیع جانبازی نائل شده بود بر اثر بیماری درگدشت. مراسم تشییع و تدفیین این جانباز گران قدر امروز در قبرستان […]

رویش زاگرس: جانباز جنگ تحمیلی از شهرستان مسجدسلیمان درگذشت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس سید خسرو صالحی یگایی متولد سال ۱۳۳۴ که در تاریخ ۲۴ دی سال ۱۳۶۵ بر اثر حملات موشکی به درجه رفیع جانبازی نائل شده بود بر اثر بیماری درگدشت. مراسم تشییع و تدفیین این جانباز گران قدر امروز در قبرستان کلگه برگزار خواهد شد. علیرضا شیخ رباط رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان و کارکنان این اداره در پیامی درگذشت ایشان را تسلیت گفتند. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

خبر درگذشت جانباز سرافراز جنگ تحمیلی سید خسرو صالحی موجب تألم و تاثر فراوان شد. درگذشت این جانباز عزیز را به خانواده محترم ایشان، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، و مردم شهیدپرور مسجدسلیمان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند بزرگ برای آن عزیز گرانقدر علو درجات و همجواری با حضرت سیدالشهداء (علیه السلام) و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=54119

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.