• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
1

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:
دستگیری ۲ سوداگر مرگ و کشف موادمخدر در “مسجدسلیمان”

  • کد خبر : 54112
  • ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>دستگیری ۲ سوداگر مرگ و کشف موادمخدر در “مسجدسلیمان”</span>

رویش زاگرس:  فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری ۲ سوداگر مرگ و کشف بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد. سرهنگ”حمیدرضا بهاروند اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پاسگاه گلگیر با کار اطلاعاتی ۲ سوداگر مرگ در زمینه توزیع موادمخدر را شناسایی و دستگیری آن ها را […]

رویش زاگرس:  فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری ۲ سوداگر مرگ و کشف بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ”حمیدرضا بهاروند اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پاسگاه گلگیر با کار اطلاعاتی ۲ سوداگر مرگ در زمینه توزیع موادمخدر را شناسایی و دستگیری آن ها را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: مأموران پلیس پس از تحقیقات پلیسی و با هماهنگی مقام قضائی طی عملیاتی ۲ سوداگر مرگ را در حین انتقال موادمخدر دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به کشف مقدار یک کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک و توقیف یک دستگاه خودروی وانت مزدا در این عملیات تصریح کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=54112

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.