• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11756اخبار امروز : 0
2

مجتمع آموزشی طالقانی مسجدسلیمان در دهه فجر افتتاح می شود

  • کد خبر : 5401
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از افتتاح مجتمع آموزشی 26کلاسه آیت ا… طالقانی این شهرستان در دهه مبارک فجر خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مهندس ابراهیم پیرامون با اعلام این […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از افتتاح مجتمع آموزشی 26کلاسه آیت ا… طالقانی این شهرستان در دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مهندس ابراهیم پیرامون با اعلام این خبر افزود: این مجتمع آموزشی یکی از پروژه های عام المنفعه ای است که شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب جهت افزایش رفاه عمومی در زادگاه نفت مصوب کرده بود.  وی ادامه داد: این پروژه ی عمرانی با صرف 26 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 3600 مترمربع در دو فاز دبستان و راهنمایی طی مدت زمان 20 ماه احداث شده است.

مهندس پیرامون خاطر نشان کرد: در فاز مدرسه راهنمایی این مجتمع ساختمانی 2 طبقه با حدود 2200 متر مربع زیربنا و یازده کلاس آموزشی پیش بینی و احداث شده است. وی ادامه داد: در فاز دبستان نیز ساختمانی 2 طبقه با زیربنای حدود  2000 مترمربع و 15 کلاس پیش بینی و اجرا شده است. وی این پروژه را از جمله پروژه های مهم عمرانی این شرکت برشمرد و گفت: با توجه به فرسودگی برخی مدارس در این شهرستان، احداث این مجتمع نقش ارزشمندی در ارتقای سطح سرانه فضاهای آموزشی و تربیتی این شهرستان ایفا می نماید.

لازم به ذکر است شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در یک اقدام ارزشمند و عام المنفعه دیگر نیز، طی سه سال گذشته 30 مدرسه را در مناطق و محلات مختلف این شهرستان به صورت اساسی تعمیر و بازسازی نمود.

گفتنی است شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان طی سالیان اخیر با تعریف و اجرای دهها پروژه ی عمرانی و عام المنفعه در حوزه های مختلف ورزشی، فرهنگی، آموزشی، راه و شهرسازی، عمران شهری نقش بسیار ارزشمندی در افزایش سطح رفاه اجتماعی و بهبود شاخصه های اجتماعی ایفاء کرده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5401

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. درودبه شرف دست اندرکاران ساخت مجدداین مدرسه من روزی دراین مدرسه تحصیل میکردم إقای ادیبی مدیرمدرسه وآقای حیدرخانی ناظم خوب وفهیم این مدرسه بودن اما کاش سالن تاتراین مدرسه نیز احیامیشد .خانم بیگی عزیز معلم من بود هرجاهستن خداوندحفظشان کند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.