• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
0

پیگیری آخرین وضعیت استاد اسدپور توسط رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان و جمعی از هنرمندان

  • کد خبر : 53960
  • ۰۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷
پیگیری آخرین وضعیت استاد اسدپور توسط رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان و جمعی از هنرمندان

رویش زاگرس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مسجدسلیمان به همراه جمعی از هنرمندان با حضور در بیمارستان ۲۲ بهمن پیگیر آخرین وضعیت جسمانی استاد یارمحمد اسدپور از شعرای مطرح کشور شدند. فاطمی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود: در ملاقاتی که با دکتر شرفی مدیر محترم شبکه […]

رویش زاگرس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مسجدسلیمان به همراه جمعی از هنرمندان با حضور در بیمارستان ۲۲ بهمن پیگیر آخرین وضعیت جسمانی استاد یارمحمد اسدپور از شعرای مطرح کشور شدند. فاطمی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود: در ملاقاتی که با دکتر شرفی مدیر محترم شبکه بهداشت و درمان همچنین رئیس محترم بیمارستان ۲۲ بهمن داشتیم آمادگی خود را جهت هر نوع همکاری یه ایشان اعلام نمودیم. وی ادامه داد: استاد یارمحمد اسد‌پور از شاعران و بانیان اصلی شعر ناب یا موج ناب در مسجدسلیمان و در دهه‌ی پنجاه هستند که با اشعار بسیار زیبای خود، تحسین بسیاری از منتقدین و شاعران حوزه شعر و ادبیات را بر انگیخته است.

کتاب‌های چاپ شده استاد در حوزه شعر به نام های.بر سینه سنگ‌ها/ بر سنگ‌ها نام‌ها،مکاشفه در باغ سوکیاس و این گلو تاریک از صدای دنیاست می باشد که به همه کسانی که به حوزه شعر و ادبیات علاقه مند بوده پیشنهاد می کنم تا آن ها را مطالعه نموده و از اشعار ناب ایشان لذت ببرند.

وی گفت: وظیفه خود می دانم که پیگیر روند درمان نامبرده گردم و همه امیدواریم که با دعای خیر مردم استاد به دامان خانواده خود و جامعه بزرگ هنر،شعر و ادبیات بازگردد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=53960

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.