• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
2

سکوت باشگاه نفت مسجدسلیمان درخصوص تکلیف فکری / آیا مهاجری سرمربی شد؟

  • کد خبر : 53841
  • ۰۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴
سکوت باشگاه نفت مسجدسلیمان درخصوص تکلیف فکری / آیا مهاجری سرمربی شد؟

رویش زاگرس: در حالی که گفته می شود محمود فکری از نفت مسجدسلیمان اخراج شده است، باشگاه نفت هنوز به صورت رسمی این موضوع را اعلام نکرده است. محمود فکری پس از کنار گذاشته شدن فراز کمالوند، هدایت نفت مسجدسلیمان را بر عهده گرفت اما این تیم که از ابتدای فصل نتوانسته بود، نتایج خوبی […]

رویش زاگرس: در حالی که گفته می شود محمود فکری از نفت مسجدسلیمان اخراج شده است، باشگاه نفت هنوز به صورت رسمی این موضوع را اعلام نکرده است.

محمود فکری پس از کنار گذاشته شدن فراز کمالوند، هدایت نفت مسجدسلیمان را بر عهده گرفت اما این تیم که از ابتدای فصل نتوانسته بود، نتایج خوبی کسب کند و قعرنشین بود، در ادامه نیز با این تغییر و تحولات نتواست خود را از قعر جدول جدا کند.

در حالی که گفته می شود فکری به دلیل همین نتایج ضعیف از نفت کنار گذاشته شده و رضا مهاجری جایگزین او شده است، اما باشگاه نفت تاکنون اظهارنظری در این خصوص نداشته و تلاش خبرنگار ایسنا برای تایید این اخبار از مدیریت باشگاه نفت بی نتیجه بوده است.

همچنین محمود فکری ، با اظهار بی اطلاعی از اخراجش از تیم نفت، عنوان کرد: من هم از دوستان این موضوع را شنیده ام و دوستان می گویند که گفته شده است توافقی از نفت کنار گذاشته شده ای اما من تماسی از باشگاه نداشته ام. تا حرفی هم رسمی نباشد نمی توانم درباره آن صحبت کنم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=53841

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.