• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
3

پیام تبریک رئیس دادگستری شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت سال جدید

  • کد خبر : 53836
  • ۰۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
پیام تبریک رئیس دادگستری شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت سال جدید

رویش زاگرس: علی اسکندری رئیس دادگستری شهرستان مسجدسلیمان در پیامی فرارسیدن سال جدید را تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ سال ۱۴۰۰ در سایه […]

رویش زاگرس: علی اسکندری رئیس دادگستری شهرستان مسجدسلیمان در پیامی فرارسیدن سال جدید را تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

سال ۱۴۰۰ در سایه رهنمود های مقام عظمای ولایـــت و ریاست معزز قوه قضائیه برای خدمت گزاران نظام در دستگاه قضایی سالی سرشار از مجاهدت و تلاش بی وقفه بود. خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر توفیق چشیدن حلاوت حلول سالی دیگر را بر ما ارزانی داشت تا بر آنچه که گذراندیم تدبر و تعقل کنیم و در سایه کرامتش دل به تلاشی افزون برای عزت، سربلندی و کامیابی بسپاریم.

اینجانب ضمن عرض تبریک حلول سال نو و تبریک اعیاد شعبانیه، این تقارن را نوید خجستگی مضاعف می دانم و با عرض خدا قوت و خسته نباشید به همه کارکنان خدوم و ساعی دستگاه قضایی استان خوزستان و شهرستان شهید پرور مسجدسلیمان به خاطر تلاش در راه تحقق عدالت ، برای تمامی همکاران محترم و شهروندان صبور و بزرگوار سالی سرشار از عزت، سلامت، برکت و امنیت از خداوند متعال مسئلت می نمایم. ان شاء الله سال جدید، فرصتی برای خدمت بهتر و بیشتر به ولی نعمتان انقلاب با گره گشایی از کار مردم در سایه کار جهادی و حرکت انقلابی باشد.

علی اسکندری- رئیس دادگستری شهرستان مسجدسلیمان

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=53836

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.