• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
2

مراسم معارفه سرپرست جدید فرمانداری شهرستان لالی برگزار شد

  • کد خبر : 53758
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱

رویش زاگرس: در مراسمی با حضور معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان لالی برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس   گودرز ترکی زاده گزارشی از عملکرد ۶ ساله خود در شهرستان لالی را ارائه کرد. در ادامه برنامه سرگرد گوروی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج لالی ، قاسم […]

رویش زاگرس: در مراسمی با حضور معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان لالی برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس   گودرز ترکی زاده گزارشی از عملکرد ۶ ساله خود در شهرستان لالی را ارائه کرد. در ادامه برنامه سرگرد گوروی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج لالی ، قاسم رستمی رئیس شورای شهر ، حجت الاسلام جعفری امام جمعه موقت و علی رضایی معاون فرمانداری در سخنانی مشترک ضمن تجلیل از زحمات گودرز ترکی زاده برای افشین حیاتی سرپرست جدید فرمانداری آرزوی موفقیت کردند.

در بخش دیگری از این برنامه معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان اظهار داشت :‌ امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به کار و تلاش داریم چرا که مشکلات اقتصادی موجب فشارهایی بر زندگی مردم شده و همین موضوع وظایف مسئولان را در خدمت به مردم سنگین تر کرده است. دکتر نجاتی همچنین تاکید کرد : مردم از ما به عنوان یک دولت انقلابی انتظار دارند و حقیقتا امیدوار شده اند که زندگی رو به بهبودی است لذا همه با باید فارغ از مسائل قومی و قبیله ای در جهت رفع مشکلات تلاش کنیم و خدماتی که نظام ارائه می دهد به اطلاع مردم برسانیم.

قرائت حکم تکریم استاندار خطاب به گودرز ترکی زاده و همچنین حکم انتصاب افشین حیاتی به عنوان فرماندار جدید شهرستان لالی برنامه بعدی این مراسم بود که از سوی معاون سیاسی اجتماعی استاندار صورت گرفت و با سخنانی کوتاه از افشین حیاتی فرماندار جدید شهرستان لالی مراسم خاتمه یافت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=53758

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.