• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان:
به برهم زنندگان نظم در شب چهارشنبه سوری برخورد قانونی خواهد شد

  • کد خبر : 53720
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>به برهم زنندگان نظم در شب چهارشنبه سوری برخورد قانونی خواهد شد</span>

رویش زاگرس: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان با هشدار به برهم زنندگان نظم در شب چهارشنبه سوری هشدار داد. دکتر رحمان بن سعید در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این مطلب افزود: با افرادی که آرامش و امنیت مردم را در شب چهارشنبه سوری بر هم بزنند برخورد قانونی خواهد شد. […]

رویش زاگرس: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان با هشدار به برهم زنندگان نظم در شب چهارشنبه سوری هشدار داد. دکتر رحمان بن سعید در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این مطلب افزود: با افرادی که آرامش و امنیت مردم را در شب چهارشنبه سوری بر هم بزنند برخورد قانونی خواهد شد. وی حفظ امنیت و سلامت مردم و پیشگیری از بروز حوادث ناگوار را از اولویت های دستگاه قضا عنوان کرد و گفت: شهروندان چنانچه فیلم یا تصویری از بر هم زنندگان نظم عمومی دارند می‌توانند به نیروی انتظامی یا دادستانی گزارش دهند تا در اسرع وقت به آن ها رسیدگی شود.
دادستان مسجدسلیمان ادامه داد:با توجه به این که در روزهای پایانی سال قرار داریم، متأسفانه برخی افراد به بهانه چهارشنبه آخر سال، سبب سلب آرامش و امنیت شهروندان می‌شوند که دستگاه قضایی به این افراد هشدار جدی می‌دهد که برخورد سختی با آنان خواهد کرد.

وی با بیان این که کسی با ایجاد فضای شاد و شادی مردم مخالف نیست، خاطرنشان کرد: دغدغه ما حفظ امنیت و سلامت روانی و جسمی مردم است و در این زمینه با هرکسی که بخواهد تهدیدی علیه مردم باشد قاطعانه برخورد می‌کنیم.
بن سعید به خانواده‌ها توصیه کرد در این روزهای پایانی سال بیش از گذشته مراقب فرزندان خود باشند و با توجه به شیوع بیماری کرونا هم از حضور در تجمعات چهارشنبه آخر سال خودداری کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=53720

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.