• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

دادستان اندیکا خبر داد:
دستگیری کارمند اندیکایی به اتهام اختلاس ۲ میلیاردی

  • کد خبر : 53677
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>دادستان اندیکا خبر داد: </span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>دستگیری کارمند اندیکایی به اتهام اختلاس ۲ میلیاردی</span>

رویش زاگرس:  دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اندیکا از دستگیری کارمند متهم به ارتکاب جرایم مالی در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، علی زلقی عصر امروز یک شنبه ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۰ ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از کارمندان دولتی که مسوول دریافت اقساط تسهیلات پرداخت شده از […]

رویش زاگرس:  دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اندیکا از دستگیری کارمند متهم به ارتکاب جرایم مالی در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، علی زلقی عصر امروز یک شنبه ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۰ ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از کارمندان دولتی که مسوول دریافت اقساط تسهیلات پرداخت شده از سوی این اداره بود، به اتهام دریافت وجوه حاصل از پرداخت اقساط از طریق دستگاه پوز و انتقال آن به نزدیکان خود، شناسایی و دستگیر شد.
او مبلغ برداشت شده توسط متهم را بیش از دو میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: متهم به اتهام خود اقرار کرده و تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر مرتبطین احتمالی با این پرونده ادامه دارد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اندیکا در پایان افزود: اتهام صادره برای او”اختلاس” است که با قرار تامین متناسب به زندان معرفی شده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=53677

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.