• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
2

برگزاری جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 53663
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷

رویش زاگرس: جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان مسجدسلیمان با حضور فرماندار، رئیس بنیادش هید و امور ایثارگران و جمعی از مدیران ادارات مسجدسلیمان و اعضای این شورا برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس دکتر محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه برضرورت پاسداشت آرمان های شهدا تاکید کرد و گفت […]

رویش زاگرس: جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان مسجدسلیمان با حضور فرماندار، رئیس بنیادش هید و امور ایثارگران و جمعی از مدیران ادارات مسجدسلیمان و اعضای این شورا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس دکتر محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه برضرورت پاسداشت آرمان های شهدا تاکید کرد و گفت : ما هرچه داریم از شهداست و امروز برای اقتدار ایران اسلامی باید مفام شهدا و اهداف آن ها با برنامه های مختلف فرهنگی به نسل آینده ساز انقلاب اسلامی انتقال یابد. وی ادامه داد: هم‌افزایی بین دستگاه‌های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضروری است و باید به گونه‌ای برنامه ریزی کرد تا برنامه‌هایی که در این راستا برگزار می‌شود نسل جوان و آینده با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.

علیرضا شیخ رباط رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگزان شهرستان مسجدسلیمان نیز در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با تبریک ۲۲ اسفند روز بنیاد شهید با بیان این که تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: هر برنامه‌ای که ویژه این عزیزان برگزار می‌گردد باید درخور شان و مقام این عزیزان باشد. شیخ رباط ادامه داد: به همین مناسبت جلسه ای نیز در بنیاد شهید برگزار و مقرر گردید گلزار شهدای چهاربیشه فردا ساعت  ۱۰ صبح با حضور جمعی از خانواده های شهدا و مسئولین گلباران شود. وی اظهار کرد: پیگیری نامگذاری میادین، خیابان ها و کوچه های شهر مزین به نام شهدا توسط شهرداری نیز یکی دیگر از مصوباتی بوده است که امیدواریم بزودی محقق شود.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=53663

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.