• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

صدا و سیما و باز هم تخریب هویت بختیاری ها

  • کد خبر : 5358
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ محمدرضا مکوندی: جمعه گذشته سریال سرزمین کهن را دیدم باز هم تلاشی برای مخدوش کردن تصویر بختیاری ها؛ آن از سریال سال های مشروطه و این از سریال سرزمین کهن و توصیف بختیاری ها با القابی ناپسند که لیاقت دست اندرکاران این سریال است باز هم پیگیری خط استفاده ابزاری از […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ محمدرضا مکوندی: جمعه گذشته سریال سرزمین کهن را دیدم باز هم تلاشی برای مخدوش کردن تصویر بختیاری ها؛ آن از سریال سال های مشروطه و این از سریال سرزمین کهن و توصیف بختیاری ها با القابی ناپسند که لیاقت دست اندرکاران این سریال است باز هم پیگیری خط استفاده ابزاری از صدا و سیما و تفکر تخریب چهره بختیاری ها در صدا و سیما.

آقای ضرغامی:  دوران صدارت شما بر صدا و سیما  دوران تخریب و حمله های متعدد به هویت بختیاری ها بوده که متاسفانه باز هم ادامه دارد. در صدا و سیمای تحت مدیریت شما مکرر به ارزش های قوم بختیاری حمله و تصویر نادرستی ارائه شده است. برای چندمین بار از شما  درخواست می شود این کار را نکنید. به شما تذکر داده می شود این بازی ها برایتان عواقب خوبی ندارد، بازی با احساسات و هویت مردم یک قوم بزرگ و شریف که تمام صفحات روزگارشان مملو از وطن پرستی و همگی شیعه هستند تلاش برای تولید نارضایتی یک قوم بزرگ است. چرا برای این نظام تولید هزینه و در جهت خواست بیگانگان و دشمنان به دنبال اختلاف اندازی هستید. این حرکت مشکوک شما در صدا و سیما  دقیقا  خلاف منویات رهبری و بزرگان نظام است امروز دستگاه  تحت امر شما نه دانشگاه ملی بلکه منبع تخریب قوم بختیاری است و عواقب این خیره سری ها به عهده مجریان این دستگاه که به حق صدا و سیمای میلی است می باشد.

چرا اجازه می دهید در این سریال سراسر تحریف تاریخ از بختیاری به عنوان یک افراد خیره سر؛ زور گو و با الفاظ ناشایست نام برده شود؟ چرا امروز صدا و سیما در ضدیت با یکی از اصیل ترین اقوام ایرانی در جهت خواست رسانه های بیگانه حرکت می کند؟

همین سفر اخیر رییس جمهور به خوزستان یادتان است؟ بی توجهی مفرط روحانی با این برنامه ریزی ضعیف به اقوام لر گلایه های فراوانی را به جا نهاد… برخی با ندانم کاری در صدد تحریک احساسات قومی بزرگ هستند که همیشه در کنار نظام بوده و هستند قضیه معتضد یادتان است چه بلوایی به پا کرد؟.و…آقای ضرغامی از ما به شما نصحیت! به این کارگردان ها همچون کارگردان سه ریال سرزمین کهن که از صدا و سیما برای القای تفکرات ناصواب خود و درجهت تحریک اقوام اصیل ایران سوءاستفاده می کنند بهره نبرید بدانید و بدانید: تلاش برای تحریف تاریخ و هویت بختیاری ها خط قرمز ماست….دست بردارید ……عزت زیاد

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5358

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 16در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 16
  1. دراین سریال بختیاریها را به زورگویی و کم عقلی و تقلب متهم می کنند شرف وهویت بختیاریها را هوف گرفتن باید چنان واکنشی همه کسانی که دغدغه اصالت دارند نشان بدهند که هیچ نادانی جرات بازی با قوم بختیاری را به خودش ندهد

  2. قوم من گرچه گرفتار سکوتی هنوز………
    این سکوت و بی تفاوتی چه هزینه هایی که تا الان برای ایل ما تولید کرده تشکر می کنم ازاستاد عزیزآقای مکوندی و نماینده شهرآقای دکترجلیلی که واکنش بموقع نشان دادند از سایر نماینده ها و بزرگان بختیاری هم می خواهم سریع واکنش نشان بدهند نگذارند قسمت های بعدی این سریال که توهین آشکاربه سرداراسعد و بختیاری ها است پخش شود.

  3. آقاي ضرغامي، براي چندمين بار حمله ور ميشود به ايل بختياريي و دزدان تاريخ كمكش ميكنند و هجوم ميبرند به گنجينه ارزشمند و همه ي رشادت هاي اين قوم بزرگ را مي خواهند به نام ديگران كنند.خب از خودتان چيزي نداريد دست به تخريب نزنيد.

  4. دست آقاي مكوندي عزيز درد نكند. اميدوارم همه نخبگان بختياري در اين رابطه موضع گيري كنند. نگاه نظام مقدس جمهوري اسلامي به اقوام نگاه مثبتي ست امام گاهي بعضي ها از اين اعتماد نظام سوء استفاده مي كنند و دست به چنين تخريب هايي مي زنند كه اميدوارم جلوشان گرفته شود.

  5. متاسفم براي جناب ضرغامي ،سرباز رشيدي براي نظام نبو ده ايد چون خواست رهبري اين نبوده و نيست. انهم حمله ميكنيد به قومي كه ايران عزيز بقايش را مديون فرزندان اين قوم است. ضرغامي و ضرغامي ها بايد جوابگوي اين خود سري هايشان را بدهند. اقاي مكوندي و دكتر جليلي ممنون. انشالله بقيه هم واكنش نشان دهند.

  6. ضرغامي بداند كه دارد جه اشتباهي مرتكب ميشود، ايشان نشان دادند كه بسيار ضعيف هستند. اگر جلوگيري نكند قطعا سرش به سنگ خواهد خورد.

  7. اقاي ضرغامي چطور اجازه ميدهد در رسانه ملي اين اتفاقات رخ دهد؟ ايشان بايد هرچه سريعتر عذر خواهي كند.

  8. اگر بختياري ها آن هم در سطح ملي و نخبگان در اين رابطه واكنش نشان ندهند قطعا هميشه همين آش خواهد بود و همين كاسه. من متعجب افرادي چون دكتر محسن و اميدوار رضايي، دكتر حسين پور، دكتر موري، عكاشه، پروفسور كرمزاده و…. چرا هنوز موضعي نگرفته اند.

  9. پس کو کسانی که داعیه فرهنگ بختیاری دارند؟انجمن دوستداران مسجدسلیمان دههاسایت و وبلاگ بختیاری جمعیت بختیاری و….چرا اجازه می دهید صدا و سیما براحتی برای جندمین بار باحیثیت بختیاریها بازی کند؟من تشکر می کنم از دکترجلیلی نماینده مسجدسلیمان و استاد مکوندی که بارها بموقع دیدم واکنش نسبت به تحریفات صدا و سیما نشون دادنداز همه نمایندگان شهرهای بختیاری و قلم بدستان متعصب که دغدغه سرزمین مادری را دارند خواهش می کنم قاطعانه خواستار ممانعت از پخش این سریال ضد بختیاری شوند پاینده باد بختیاری

  10. این حرکت صدا و سیما علیه بختیاری ها کاملا دقیق و طراحی شده است مواظب باشید نگذارید با اعتبار بختیاریها بازی شود صدا و سیما نقش بختیاریها را در مشروطه مورد حمله قرارداد حالا نقش جدید دارد بازی می کند ممنونم از آقای مکوندی عزیز

  11. داغم سیت بختیاری …..چه زت مند؟….

  12. با سلام من با همه نظرات موافقم اما بختیاری همیشه از درون خودش ضربه خورده است وقتی ما خودمان قدر بزرگانمان  را نمیدانیم و الان نخبگان ما به جان یکدیگر افتاده اند و ما خودماندر حال تدوین کتاب برای نشان دادن اینکه ثابت کنیم سردار اسعد خائن بوده دیگر نباید از ضرغامی و معتضد انتظار داشت تا ما رو به به و چه چه کنند ….

  13. باسلام
    درود بر مهندس مکوندی
    دل نوشته بسیارجالب و ارزشمندی بود و از سویی دگر باعث بیدارشدن ضرغامی میشود. بنابر ظواهر امر ضرغامی سواد این کار راندارد!!!نبایدزیادجدی گرفت!!!؟؟

  14. واقعا برای افرادی که با ساخت یک سریال سفارشی قصد تخریب قوم بزرگ و شریف بختیاری را دارند متاسفم ، رشادت ها و دلاوری های این قوم بزرگ در دوران مشروطیت با یک سریال بی محتوا زیر سوال نخواهد رفت.

  15. جهت اطلاع دوستان ضرغامی بچه ذزفوله!!!!

  16. وای بر این صدا و سیمای ملیییییییییی که کاری جز تفرقه افکنی ندارد.شده بازیچه دست معتضد مشاور تاریخی این سریال و ضرغامی … .برکناری آجیلی از ریاست دانشگاه کشاورزی اهوازپس از توهین به قوم لر و پس از اعتراض گسترده استانهای لرنشین باید برای ضرغامی تکرارشود.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.