• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
1

پس از 4 سال عملیات اصلاح 43 کیلومتر از شبکه فرسوده مسجدسلیمان کلید خورد

  • کد خبر : 5353
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مجری طرح اصلاح شبکه آب مسجدسلیمان گفت: با پیگیری های آبفای خوزستان و حمایت های دکتر جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی با اخذ مجوز لازم از سوی میراث فرهنگی عملیات اصلاح 43 کیلومتر دیگر از شبکه فرسوده مسجدسلیمان کلید خورد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مجری طرح اصلاح شبکه آب مسجدسلیمان گفت: با پیگیری های آبفای خوزستان و حمایت های دکتر جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی با اخذ مجوز لازم از سوی میراث فرهنگی عملیات اصلاح 43 کیلومتر دیگر از شبکه فرسوده مسجدسلیمان کلید خورد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان رضایی با بیان این که از سال 80  در یک حرکت گسترده و منسجم حدود 75 درصد از شبکه فرسوده و انشعابات آب مسجدسلیمان به طول 320 کیلومتر اصلاح و نوسازی شده است، افزود: طی سال جاری نیز این روند ادامه یافت و اصلاح 10 درصد دیگر از شبکه فرسوده و انشعابات آب مسجدسلیمان در مناطق مراد آباد، پنج بنگله و کمپ کرسنت آغاز شده است تا با اجرای آن شبکه اصلاح شده آب شرب این شهر به 85 درصد برسد.

مجری طرح اصلاح شبکه آب مسجدسلیمان مناطق مورد اشاره را جزو مناطق مشکل دار مسجدسلیمان در حوزه آبرسانی نام برد که با اصلاح شبکه فرسوده این مناطق مشکلات آب شرب حدود 220 خانوار ساکن در این مناطق مرتفع می شود.

وی با اشاره به این که در طول این مسیر خطوطی به اقطار 90 تا 600 میلیمتر کار در حال اجراست، اظهار داشت: در تلاش هستیم تا پایان سال جاری قسمت عمده ای از این مسیر را اصلاح و وارد مدار نماییم تا این تعداد مشترک از آب شرب پایدارتری نسبت به قبل برخوردار شوند.

رضایی بروز برخی موانع مانند عدم صدور مجوز از سوی میراث فرهنگی و کمبود اعتبار را علت تأخیر در اجرای این طرح عنوان و خاطر نشان کرد: خوشبختانه با پیگیری های فرماندار، نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس و مدیرعامل آبفا این موانع مرتفع گردید.

وی همجنین از پیگیری های لازم در خصوص اجرای خط انتقال از مخزن تنگ مو تا باغ چشمه علی این شهر خبر داد و گفت: به منظور پایداری آب شرب ساکنین منطقه باغ چشمه علی این طرح به طول بیش از 2000 متر خط لوله 250 میلیمتر پلی اتیلن در حال انجام مقدمات لازم برای اجراست.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5353

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. مسئولین قول داده بودین که تا پایان سال اب منطقه جاده مدرسه خارجی ها هشت بنگله افتتاح شود اما تا حالا هیچ اقدامی نکردین

  2. شهری که دو سد عظیم دارد آب 24ساعته ندارد، آنوقت برای برخی شهرهای نورچشمی صدها کیلومتر تونل می سازند و آب ما را انتقال می دهند. براستی این دولتهای مدعی عدالت اسلامی برای شهر ما  چه کرده اند؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.