• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11764اخبار امروز : 0
1

پیام تبریک سرپرست شهرداری مسجدسلیمان به مناسبت روز مبعث

  • کد خبر : 53421
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰

رویش زاگرس: روح الله جلیلی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان در پیامی مبعث رسول اکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم بیست و هفتم ماه رجب، یادآور واقعــه ی عظیم عالم خلقت، مبعث و معراج فخر کاینات و خاتم پیامبران حضرت محمد مصطفی (ص) می باشد […]

رویش زاگرس: روح الله جلیلی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان در پیامی مبعث رسول اکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و هفتم ماه رجب، یادآور واقعــه ی عظیم عالم خلقت، مبعث و معراج فخر کاینات و خاتم پیامبران حضرت محمد مصطفی (ص) می باشد .

مبعث و معراجی که سراسر رحمت و هدایت و سعادت برای بشریت در طول تاریخ بوده و تا ابد نیز چنین خواهد بود.

مبعث روزی که شکوه و عظمت پیامبر رحمت جلوه گرشده و به یمن کرامت آن رحمتُ للعالمین قلبها به تسخیر در آمده و شعله های سرکش در ید قدرت او قرار میگیرند .
پیامبری که تا اعماق تاریخ بر امتها و نشانه های بشریت نور روشنائی و فضیلت را گسترانیده و هم اوست که اشرف مخلوقات و سرور کائنات است .
اینجانب عید مبعث سالروز برگزیده شدن خوبترین خلقت خدا ،تبسم سبز ایمان ، رسول گل و نور و عشق حضرت محمد مصطفی (ص) را از طرف خود و همه همکارانم در مجموعه شهرداری مسجدسلیمان تمام مسلمانان در سراسر جهان، ملت بزرگ ایران اسلامی، خصوصا شهروندان فهیم و ولایتمدار مسجدسلیمان ، تبریک عرض می نمایم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=53421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.