• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11718اخبار امروز : 2
1

جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد خبر : 5341
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- برگزاری جلسه  ستاد  گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در اين  جلسه  سید مجید صالحی سرپرست فرمانداری  مسجدسلیمان در جمع مسئولین شهرستان گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر 16 کمیته در زیر مجموعه ستاد گرامیداشت دهه فجر تشکیل […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- برگزاری جلسه  ستاد  گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در اين  جلسه  سید مجید صالحی سرپرست فرمانداری  مسجدسلیمان در جمع مسئولین شهرستان گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر 16 کمیته در زیر مجموعه ستاد گرامیداشت دهه فجر تشکیل شده است که هر یک از مدیران محترم ادارات مسئولیت یک  کمیته  و بعضاً عضو فرعی این ستاد هستند  که انتظار می رود طبق شرح وظایف مربوطه  عمل نمایند. وی اظهارداشت: هریک از مدیران  می بایست در اجرای برنامه های این ستاد  حضور فعال داشته باشند.

صالحی افزود: آن دسته از اداراتی که  پروژه های آماده بهره برداری دارند و یا قابلیت افتتاح دارند آمادگی  لازم را در صورت فراهم بودن شرایط  اعلام، تا این برنامه ها در دهه فجر رونمایی شوند. سرپرست فرمانداری گفت:  با برنامه ریزی مناسب و برگزاری برنامه های مرتبط با این ایام می توان در برگزاری هر چه باشکوه ترآن اقدام نمود. صالحی اضافه کرد: حضور پرشور و مطلوب  در راهپیمایی 22بهمن نهایت خواستگاه است که انتظاراست مسئولین در این خصوص و دعوت به حضور و مشارکت حداکثری مردم اهتمام لازم را داشته باشند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5341

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.