• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
4

پلمب ۳ واحد صنفی متخلف از دستورالعمل های بهداشتی در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 53344
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
پلمب ۳ واحد صنفی متخلف از دستورالعمل های بهداشتی در مسجدسلیمان

رویش زاگرس: رییس مرکز بهداشت شهرستان مسجدسلیمان از تعطیلی ۳ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا در شهرستان مسجدسلیمان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس پرویز زمانپور با اعلام این خبر اظهار داشت: واحدهای صنفی متخلف شامل عطاری، آرایشگاه مردانه و نانوایی بوده که به دلیل […]

رویش زاگرس: رییس مرکز بهداشت شهرستان مسجدسلیمان از تعطیلی ۳ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا در شهرستان مسجدسلیمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس پرویز زمانپور با اعلام این خبر اظهار داشت: واحدهای صنفی متخلف شامل عطاری، آرایشگاه مردانه و نانوایی بوده که به دلیل عدم رعایت شیوه نامه های مرتبط با پیشگیری از ستاد کرونا از سوی کارشناسان سلامت محیط مرکز بهداشت مسجدسلیمان شناسایی و با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی پلمب شدند.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت مسجدسلیمان افزود: با توجه به الزام آور بودن رعایت پروتکل های بهداشتی و سرعت انتشار سویه جدید اُمیکرون ، تشدید بازرسی از کلیه مشاغل در دستور کار کارشناسان بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای قرار گرفت و بر این اساس طی دو هفته گذشته ۹۹۰ مورد بازرسی از صنوف مختلف انجام که ۳۲۱ مورد اخطاریه بهداشتی صادر و ۳مورد نیز به علت عدم رفع نواقص در مهلت مقرر و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی با همکاری نیروی انتظامی پلمب گردید.

زمانپور با تاکید بر اینکه سلامت مردم خط قرمز و اولویت است افزود ؛ تشدید نظارت ها ی بهداشتی همچنان در دستور کار بوده و از کلیه اصناف و شهروندان خواست که با رعایت هر چه بیشتر پروتکل های بهداشتی یاریگر پرسنل بهداشت و درمان باشند .

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=53344

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.