• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11717اخبار امروز : 1
0

دستگیری عامل توهین و اهانت به شهروند مسجدسلیمانی در فضای مجازی

  • کد خبر : 53322
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰
دستگیری عامل توهین و اهانت به شهروند مسجدسلیمانی در فضای مجازی

رویش  زاگرس: فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان گفت: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات تخصصی عامل توهین و اهانت در فضای مجازی را شناسایی و دستگیر کردند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس”حمیدرضا بهاروند” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه خانمی به پلیس فتا مسجدسلیمان و ارائه شکایت مبنی بر توهین و اهانت […]

رویش  زاگرس: فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان گفت: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات تخصصی عامل توهین و اهانت در فضای مجازی را شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس”حمیدرضا بهاروند” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه خانمی به پلیس فتا مسجدسلیمان و ارائه شکایت مبنی بر توهین و اهانت علیه او در فضای مجازی (واتساپ)، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و تخصصی یک متهم را در این ارتباط شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به پلیس فتا انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان گفت: متهم در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به ارتکاب بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را سرگرمی و وقت گذرانی عنوان کرد.

سرهنگ بهاروند با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد، خاطرنشان کرد: گاها کاربران فضای مجازی به گمان اینکه هیچ‌گاه شناسایی نمی‌شوند اقدام به توهین، افترا و نشر اکاذیب برای افراد حقیقی و حقوقی می‌کنند که این تصور غلطی است و رعایت اخلاق یکی از ضروریات استفاده از فضای مجازی است که کاربران باید به آن پایبند باشند و در صورت عدم توجه به آن مرتکب جرم شده‎اند و با کاربر خاطی برابر قانون برخورد می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=53322

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.