• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
3

محمود فکری
به مدیران ابتدای فصل نفت مسجدسلیمان تبریک می گویم! نمی دانم چطور احساسات مردم را فدای منافع شخصی خودشان می‌کنند

  • کد خبر : 53278
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>محمود فکری</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>به مدیران ابتدای فصل نفت مسجدسلیمان تبریک می گویم! نمی دانم چطور احساسات مردم را فدای منافع شخصی خودشان می‌کنند</span>

رویش زاگرس: محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از بازی با پدیده اظهار کرد: به حریف بابت بازی بسیار خوبی که ارائه دادند تبریک می‌گویم. شاید ما مسحق دریافت گل‌های بیشتری بودیم و این مهم می‌توانست نیمه اول رقم بخورد. وی بیان کرد: یک تبریک هم به مدیریت نفت در شروع فصل می‌گویم […]

رویش زاگرس: محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از بازی با پدیده اظهار کرد: به حریف بابت بازی بسیار خوبی که ارائه دادند تبریک می‌گویم. شاید ما مسحق دریافت گل‌های بیشتری بودیم و این مهم می‌توانست نیمه اول رقم بخورد.

وی بیان کرد: یک تبریک هم به مدیریت نفت در شروع فصل می‌گویم که واقعا شاهکار کرد. نمی‌دانم چطور با احساسات مردم برای منافع شخصی خودتان بازی می‌کنید و تیمی را تحویل مردم و فوتبال می‌دهید که خودتان هم نمی‌دانید چه هنرنمایی‌ای کرده‌اید. هر کاری می‌کنیم گره‌های این تیم باز نمی‌شود. متاسفانه می‌بینیم که فساد در همه بخش‌های فوتبال وجود دارد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: دست ما نیز به خاطر بدهی باشگاه بسته است و به همین دلیل از چهار پنج بازیکن جدیدمان نتوانستیم استفاده کنیم. در حالی که خیلی از تیم‌ها شاید بدهی‌شان ۱۰ برابر تیم ما باشد اما مشکلی ندارند مجوز استفاده از بازیکنان جدیدشان را می‌گیرند اما برای ما به این صورت نیست و نمی‌دانم داستان چیست. البته به نوعی همه می‌دانیم چه خبر است. قبلا هم گفته‌ام فضایی را ایجاد می کنیم تا فساد فوتبال دامن همه را بگیرد. در حال حاضر وضعیت فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ را طی چند روز اخیر شاهد بوده‌ایم. این آتش دامن همه را می گیرد و اگر درست کار نکنیم همه ضرر می کنند. این سفره‌ای که در فوتبال ما پهن است باید جمع شود.

وی افزود: در بحث فنی دستمان بسته است زیرا نمی‌توانیم از همه بازیکنانمان استفاده کنیم. با بازیکنانی قرارداد بسته‌اند که کیفیت ندارند و همین‌ها سال آینده که می‌روند، از تیم شکایت می‌کنند و طلب خود را می‌خواهند و همین‌ها باعث بسته شدن پنجره باشگاه می شود. جا دارد مجددا به مدیریت ابتدای فصل باشگاه تبریک بگویم. واقعا شاهکار کردید و نمی‌دانم شب‌ها به چه صورت می‌توانید بخوابید. روزی که محمود فکری را دور زدید خیلی خوشحال بودید و نمی دانستید چه بلایی سر تیم می آید یا می‌دانستید و برایتان مهم نبود و دنبال رسیدن به چیزی بودید که خودتان می‌خواستید. من به شماها تبریک می‌گویم.

فکری عنوان کرد: ابتدای فصل با من توافق کردند و قرار شد به تهران بروم و با مدیر برنامه هایم مجددا جلسه ای داشته باشیم و قرارداد امضا شود. توافق کردیم و عکس هم گرفتیم اما دوستان که شاید فکر می کردند با وجود من به منافعی که به آن فکر می کنند نمی‌رسند، بهانه‌ها و بندهایی آوردند که باعث شود من نمانم و به سراغ دوستان دیگر بروند. با چندین مربی حرف زدند و کار به جایی رسید که اکنون این جا هستیم.

وی بیان کرد: به هر حال از این که من را دور زدند و با من قرارداد نبستند، خوشحال بودند. امیدوارم شب ها راحت بخوابند و بتوانند زندگی کنند. مردم شاید الان تیم را ببینند و به من اعتراض کنند در حالی که ما مقصر نیستیم و هر وقت به ما بگویند خوش آمدید می‌رویم. الان هم زمان داریم و تلاش می کنیم تا به تیم کمک کنیم. اگر این اتفاق نیفتاد شاید دیگر کاری از دست ما بر نمی‌آید زیرا کاری کردند که شاید هر کسی کار کند، تلاشش بی فایده باشد اما ما تلاش می کنیم تا تیم را حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: امیدواریم بازیکنانی که جذب کرده ایم به تیم اضافه شوند اما فضای فدراسیون و سازمان لیگ ملتهب و آشفته است و هیچ کسی جوابگو نیست. به هر حال امیدواریم و تلاش می‌کنیم تا تیم در لیگ بماند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=53278

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.