• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
2

شکست سنگین نفت مسجدسلیمان در اصفهان
سپاهان ۴ – نفت ۱/ روزهای بد نفت مسجدسلیمان ادامه دارد

  • کد خبر : 53141
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>شکست سنگین نفت مسجدسلیمان در اصفهان</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>سپاهان ۴ – نفت ۱/ روزهای بد نفت مسجدسلیمان ادامه دارد</span>

رویش زاگرس: هفته هفدهم لیگ برتر – استادیوم نقش جهان/ شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ – ساعت: ۱۵ سپاهان اصفهان ۴ – نفت مسجدسلیمان ۱ گل‌ها: سجاد شهباززاده (۸)، شهریار مغانلو (۵۲)، سجاد شهباززاده (۶۶)، رضا میرزایی (۸۲) برای سپاهان – محمد مشایخ (۸۹) برای نفت داور: امیر عرب براقی/کمک داوران: حسن ظهیری و حمید نادری […]

رویش زاگرس: هفته هفدهم لیگ برتر – استادیوم نقش جهان/ شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ – ساعت: ۱۵

سپاهان اصفهان ۴ – نفت مسجدسلیمان ۱

گل‌ها: سجاد شهباززاده (۸)، شهریار مغانلو (۵۲)، سجاد شهباززاده (۶۶)، رضا میرزایی (۸۲) برای سپاهان – محمد مشایخ (۸۹) برای نفت

داور: امیر عرب براقی/کمک داوران: حسن ظهیری و حمید نادری

اخراج: مسلم مجدمی (۲۰- نفت)

اخطار: مسعود ریگی (سپاهان) – هاتف نادری (نفت)

بدون تماشاگر

سپاهان اصفهان: محمدرشید مظاهری، عزت‌الله پورقاز، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر (۸۱- آریا یوسفی)، امید نورافکن، محمد کریمی (۷۲- جلال‌الدین علی‌محمدی)، مسعود ریگی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده (۷۲- میلاد جهانی)، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو (۶۵- رضا میرزایی)

سرمربی: محرم نویدکیا

نفت مسجدسلیمان: علی محسن‌زاده، محمدمهدی احمدی، مصطفی نائیج‌پور، محمد مشایخ، مسلم مجدمی، سینا خادم‌پور، هاتف نادری (۴۶- علیرضا دغاغله)، مهران امیری، میثم نقی‌زاده، محمدامین اسدی (۷۰- میرهادی میرجوان) و امیر روستایی

سرمربی: محمود فکری

خلاصه بازی

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در بازی بیرون از خانه مقابل سپاهان اصفهان متحمل شکست سنگین ۴ بر یک شد.

سفیدپوشان در شرایطی به مصاف سپاهان رفتند که تیم پرمهره اصفهانی عزمش را برای بردن این بازی خانگی جزم کرده بود و اتفاقات نیمه اول نیز کاملا به ضرر نفتی‌ها رقم خورد. روی اولین حمله جدی سپاهان، یک گل زود هنگام برای این تیم به ثمر رسید و در اواسط همین نیمه تکل مسلم مجدمی روی پای نورافکن منجر به اخراج بازیکن نفت و ۱۰ نفره شدن سفیدپوشان نفتی شد. این دو اتفاق مهم در شرایطی که حدود یک چهارم زمان بازی گذشته بود به نوعی دست نفت را کاملاً بست تا سپاهان با خیالی راحت به بازی ادامه دهد و به دنبال زدن گل‌های بیشتر باشد.

در نیمه دوم، حملات سپاهان مقابل تیم ۱۰ نفره نفت ثمربخش بود. ابتدا شهریار مغانلو دروازه نفتی‌ها را در دقیقه ۵۲ گشود، پس از آن سجاد شهباززاده با ضربه سر گل سوم را زد و رضا میرزایی هم گل چهارم را در دقیقه ۸۲ به ثمر رساند. نفتی‌ها در آخرین لحظات توانستند یکی از گل‌های خورده را توسط محمد مشایخ جبران کنند تا این دیدار با نتیجه ۴ بر یک به نفع سپاهان تمام شود.

شرح گل‌ها

۱-۰ (سپاهان): سجاد شهباززاده از سمت راست خط دفاعی نفت مسجدسلیمان گریخت، ضربه وی بعد از برخورد به پای مسلم مجدمی تغییر مسیر داد و جاگیری نامناسب سنگربان نفت هم در رقم خوردن این گل تاثیر داشت.

۲-۰ (سپاهان): سجاد شهباززاده باز هم از کمند مدافعان نفت گذشت و ارسال وی به دهانه دروازه با ضربه نهایی شهریار مغانلو تبدیل به گل دوم میزبان شد.

۳-۰ (سپاهان): امید نورافکن از جناح چپ سپاهان توپ را به محوطه جریمه نفتی‌ها فرستاد و سجاد شهباززاده با ضربه سر محکم گل سوم زردپوشان را به ثبت رساند.

۴-۰ (سپاهان): پاس عمقی سروش رفیعی در پشت مدافعان نفت به رضا میرزایی رسید و بازیکن تعویضی سپاهان با ضربه زمینی از بین پاهای محسن‌زاده گل چهارم را زد.

۴-۱ (نفت): کرنر ارسالی مهران امیری به دهانه دروازه سپاهان با داخالت محمد مشایخ به تور دروازه میزبان بوسه زد و تنها گل نفت به ثبت رسید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=53141

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.