• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
0

تشريح قسمتي از برنامه هاي اداره محيط زيست مسجدسليمان در هفته هواي پاك

  • کد خبر : 5294
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت هفته هواي پاك بهروز نجاتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان قسمتي از برنامه هاي اين اداره را درهفته هواي پاك تشريح نمود. وي از برگزاری کارگاه آموزشی طرح ملی محیط یار در دوره ضمن خدمت فرهنگیان این شهرستان خبر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت هفته هواي پاك بهروز نجاتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان قسمتي از برنامه هاي اين اداره را درهفته هواي پاك تشريح نمود. وي از برگزاری کارگاه آموزشی طرح ملی محیط یار در دوره ضمن خدمت فرهنگیان این شهرستان خبر داد و گفت: هدف از این نشست آموزشی که مصادف با هفته هوای پاک برگزار شد، آموزش موضوعات زیست محیطی به صورت پایه و کاربردی در راستای اشاعه و ارتقاء فرهنگ زیست محیطی جامعه به وسیله دانش آموزان می باشد.

این دوره در سالن سینما فرهنگیان این شهرستان با حضور 110 مدیر، معلم و مربیان پرورشی اداره آموزش و پرورش برگزار که همگی توسط مهندس خیرالهی مجری طرح آموزشی محیط یار خوزستان آموزشات لازم را گذراندند، همچنین کلیه مربیان در نظر گرفته برای اجرا و آموزش طرح مذکور در سالن اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آموزشات لازم را ديده اند.

مهندس نجاتي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: به همت انجمن دوستداران محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان در راستای ارتقاء فرهنگ زیست محیطی و ارتقاء سطح آموزشی نونهال این شهرستان ضمن برگزاری دوره آموزشی طرح محیط یار برای کلیه مربیان مهدکودک شهرستان توسط سرکار خانم جاهدمنش، توزیع پکیج آموزشی مربوطه شامل 23 عدد کتاب از کتب سبز که به همت انجمن مذکور تهیه شده بود به همراه یک حلقه لوح فشرده شامل بازی های کودکانه و ترانه های زیست محیطی و پاورپوینت آموزشی دوره مذکور، در روز 2 بهمن مصادف با هفته هوای پاک توسط مسئولين محيط زيست شهرستان و همچنين آقای بابا احمدی رئیس اداره بهزیستی شهرستان و سرکار خانم متقی فر مسئول کل مهدکودک های شهرستان و کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست توزیع شد. وي ادامه داد: همچنين به مناسبت هفته هوای پاک ( 29 دی – 5 بهمن ) و به پاس گرامیداشت این هفته، دبستان سینا با همکاری خوب سرکار خانم شیرپور، میزبان اجرای برنامه مسابقه نقاشی شد.

کلیه نقاشی ها با مضمون هفته هوای پاک و به نحو بسیار عالی توسط دانش آموزان آن مدرسه ترسیم گردید ، در آخر به ترتیب اولویت به کلیه دانش آموزان مذکور جوائزی به رسم یادبود از طرف اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان اهداء گردید، ايشان در پايان سخنان خود از همکاری فعال انجمن دوستداران محیط زیست مسجدسلیمان در برگزاری این برنامه و اهداء پکیج زیست محیطی تقدیر و تشکر نمود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5294

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.