• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11718اخبار امروز : 2
1

دادستان مسجدسلیمان:
سه عامل تیراندازی در مراسمات دستگیر شدند

  • کد خبر : 52938
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>دادستان مسجدسلیمان:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>سه عامل تیراندازی در مراسمات دستگیر شدند</span>

رویش زاگرس: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان از دستگیری سه عامل تیراندازی در مراسمات به همراه ۵ قبضه سلاح شکاری خبر داد. دکتر رحمان بن سعید دادستان مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود: در پی گزارشاتی مبنی بر تیراندازی در یک مراسم، با هماهنگی مقام قضایی پیگیری […]

رویش زاگرس: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان از دستگیری سه عامل تیراندازی در مراسمات به همراه ۵ قبضه سلاح شکاری خبر داد.
دکتر رحمان بن سعید دادستان مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود: در پی گزارشاتی مبنی بر تیراندازی در یک مراسم، با هماهنگی مقام قضایی پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت که سه نفر از عوامل شناسایی و به دستور مقام قضایی روانه زندان شدند.
‌‌دادستان مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: با کسانی که به هر طریقی بخواهند امنیت و آسایش شهروندان را به مخاطره بیندازند، برابر قانون برخورد خواهد شد. بن سعید ادامه داد: با هرگونه تیراندازی در مراسمات عروسی و عزا برابر قانون برخورد و از بزرگان طوایف خواست با فرهنگ سازی از این بدعت غلط جلوگیری کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=52938

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.