• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
1

برگزاری مسابقه کتابخوانی میلاد نور در نفت و گاز مسجدسلیمان

  • کد خبر : 5290
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت هفته وحدت و فرا رسیدن میلاد با برکت نبی مکرم اسلام ، حضرت محمد مصطفی (ص) ، شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان  میلاد نور نمود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت هفته وحدت و فرا رسیدن میلاد با برکت نبی مکرم اسلام ، حضرت محمد مصطفی (ص) ، شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان  میلاد نور نمود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، اقدام به همت امور فرهنگی و هنری این شرکت و با چاپ کتابی با همین عنوان در تیراژ 1000 نسخه صورت گرفت .

در این مسابقه که قرعه کشی آن در سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برگزار می شود به 15 نفر از نفرات برتر این مسابقه شامل 5 نفر از پرسنل قرارداد موقت و پیمانکاری – 5 نفر از پرسنل رسمی و 5 نفر از خانواده پرسنل جوایزی اهداء خواهد شد. شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در ادامه این گزارش از تمدید نمایشگاه کتاب تا تاریخ دهم بهمن ماه خبر داده است. این نمایشگاه که کتب و نرم افزار های کامپیوتری در آن با 20درصد تخفیف به خریداران عرضه می گردد از ساعت30/8 صبح تا 30/8 شب درمحل باشگاه مرکزی دائر می باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5290

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.