• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

پیام تبریک سرپرست شهرداری در پی کسب مقام قهرمانی تیم کشتی شهرداری مسجدسلیمان

  • کد خبر : 52882
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
پیام تبریک سرپرست شهرداری در پی کسب مقام  قهرمانی تیم کشتی شهرداری مسجدسلیمان

در پی کسب مقام قهرمانی تیم کشتی نوجوانان شهرداری مسجدسلیمان در مسابقات قهرمانی استان خوزستان خوزستان روح الله جلیلی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان در پیامی این افتخارآفرینی را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم کسب مقام ارزشمند قهرمانی توسط کشتی گیران تیم شهرداری مسجدسلیمان در مسابقات قهرمانی رده ی نوجوانان استان […]

در پی کسب مقام قهرمانی تیم کشتی نوجوانان شهرداری مسجدسلیمان در مسابقات قهرمانی استان خوزستان خوزستان روح الله جلیلی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان در پیامی این افتخارآفرینی را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کسب مقام ارزشمند قهرمانی توسط کشتی گیران تیم شهرداری مسجدسلیمان در مسابقات قهرمانی رده ی نوجوانان استان خوزستان موجب شادی و مباهات مردم دیارمان ( مسجدسلیمان عزیز) شد.
بی شک و به گواه تاریخ، شهرستان مسجدسلیمان، که همواره سرشار از استعداد ها و پتانسیل های فراوانی در زمینه های مختلف ورزشی بوده است، از شایستگی های زیادی برای درخشش و شکوفایی استعدادهای نهفته در خود، برخوردار است.
آنچه مُسَلم است، تنها زمانی می توان به ثمردهی این استعدادهای کم نظیر و پنهان در سطوح ملی و همچنین رده های جهانی امیدوار بود که مسیرهای منتهی به این موفقیت ها توسط مسئولان هموار شده و حمایتهای لازم در این زمینه ها، توسط آنها صورت پذیرد که به طور قطع ، باور و رویکرد مجموعه شهرداری مسجدسلیمان نیز بر این امر خواهد بود.
اینجانب ضمن تبریک به افتخار آفرینان ورزش شهرداری مسجدسلیمان و خانواده هایِ محترمشان و همچنین مردم قهرمان پرورِ دیارمان ، سلامتی و موفقیت روز افزونِ این عزیز پهلوانانِ را در تمامی مراحل زندگی و ورزشی شان از خداوند متعال مسئلت می نمایم. باشد در پناه حضرت پرورگار سربلند و قهرمان بمانند.

روح اله جلیلی
سرپرست شهرداری مسجدسلیمان

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=52882

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.